Even voorstellen. Richard van M

Welkom Richard!

1 like

en veel plezier hier Richard!

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom…
Van werk en inkomen naar pensioen met deze hobby :astonished:
Geintje. Geniet er van ::+1:
Gr.Wander

2 likes

Welkom op HF!

Gewoon even meekijken, het is echt eenvoudig hoor.

Voor ik een G shock had voor DHZ klussen (en sport) deed ik een horloge uit de supermarkt om voor dat soort activiteiten. Dus voor de dag er mee :slight_smile:

1 like

Welkom!
Veel plezier hier !..

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Het is altijd aangenaam te zien welke klokjes een medeliefhebber gelukkig maken :slight_smile: het hoeven daarvoor geen luxe stukken te zijn!

1 like

Welkom, welkom. :+1:

1 like

Welkom Richard,
ik ben een bijna pensionado. Lijkt me prachtig, de hele dag met horloges bezig zijn! (:wink:)
Veel plezier hier!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom Richard, en veel plezier hier.

1 like

De hele dag is wel wat overdreven. Maar toch wel een paar uren per dag. Ik zie mijn vrouw wel een bedenkelijk naar mij kijken, als ik haar weer eens deelgenoot wil maken. Lezen op het forum. Internet afschuimen. Verder ben ik geen techneut op horloge gebied. Wel de man binnen onze familie, die voor nagenoeg iedereen even het batterijtje vervangt van de Quartz horloges en het horloge dan gelijk ook maar even een opfrisbeurtje geeft. Groet, Richard.

2 likes

Welkom !

1 like

:joy:
Welkom :+1:

2 likes

Herkenbaar Richard,
zeker dat gedeelte over je vrouw.:sweat_smile:

1 like

Welkom!
Over herkenbaarheid: ik zou een nickname kiezen als je jezelf en je collectie zo uitvoerig wilt introduceren. Dat het dievengilde meeleest is helaas nooit helemaal uit te sluiten.
Desalniettemin veel plezier gewenst!

1 like

Welkom!

1 like