Na een aantal maanden van alleen maar lezen en lezen op dit forum, lijkt het mij nu tijd om mijzelf even voor te stellen. Ik ben Richard, 69 jaar, gepensioneerd uiteraard en ik woon in Vleuten (Vleuterweide), bij Utrecht. De interesse en passie voor horloges heb ik al heel lang. Maar pas na mijn pensionering kreeg ik de tijd, om mij wat verder te verdiepen. Ik kan u verzekeren dat dit gelukt op het forum.
Groet, Richard.
Welkom Richard!
Wat heb je zoal in je collectie? Of is er geen sprake van een collectie?
Foto’s (van je horloges…) zijn we ook dol op hier
Welkom en foto graag!!
Welkom!
und schnell!
Hi Richard. Van harte welkom op HF. Mooie tijd alhier!
Welkom, (bijna-)buurtgenoot! En inderdaad, we houden van plaatjes…
Welkom hier! We zien graag de foto’s van jouw horloges!
Welkom
Mijn beste,
Van harte welkom Richard, bij dit energieke HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom Richard!!
Veel leesplezier hier!
Ben wel nieuwsgierig naar je horloges!
Welkom op HF Richard!
Uw allen bedankt voor dit welkom. Mijn horloges. Twaalf in totaal. Vier maal Seiko 5 automatic uit de jaren 80. Een Seiko handopwinder uit de jaren 60. Een Omega Genève, met datum, ook vintage. Het horloge wat ik het meest draag, is een Maurice Lacoix Pontos, Chronograaf. Wat de foto’s betreft: ik ga dat proberen te regelen, op redelijke termijn. Ik vrees, dat ik daarbij de hulp van mijn oudste zoon (systeembeheerder) bij nodig zal hebben. Maar het GAAT lukken. Gegroet.
Hoi Richard, van harte welkom op het enige echte HF van de wereld, van Nederland !
Heel veel plezier gewenst en we kijken allemaal uit naar de foto’s!
Welkom Richard! Ben ook benieuwd naar de foto’s van je mooie collectie.
Ah, een buurdorpsgenoot! Welkom op het forum!
Welkom Richard! Net als jij ben ik pensionado. Heerlijk! Ik hoop, dat je hier echt van kunt genieten. Onze hobby zal allicht helpen.
En graag foto’s! Je zoon kan je helpen, vast en zeker leer jij het ook snel. (Zelfs ik kan het!)
Naast de genoemde horloges heb ik nog wat anderen, maar of de meeste forumleden daar enthousiast van gaan worden? Ik betwijfel het, na bijna 3 maanden lezen op het forum. Mijn petje af overigens voor de leiding van het forum. Ik weet uit ervaring, dat daar heel veel voor komt kijken.
Groet. Richard.
Welkom en veel leesplezier!
Ook ik ben benieuwd naar de foto’s