Even voorstellen: Richard92

Hallo allemaal,

Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in horloges. Ik kijk zodoende al een paar weken mee op HF dus ik vond het wel zo netjes om even een berichtje te plaatsen.

Soms verdiep je je in een nieuw ding en dan gaat er een wereld voor je open. Vervolgens wil ik vaak direct alles kopen wat hiermee te maken heeft waarna ik mezelf weer net op tijd kan terugfluiten.

HF heeft er in ieder niet voor gezorgd dat m’n interesse in horloges heeft doen overwaaien. Wat een prachtige exemplaren komen hier voorbij. M’n huidige horloges stellen hierbij niets voor. Dus tijd voor iets nieuws.

Ik ben fan van strakke minimalistische horloges en heb een ene Danish design (gekregen van m’n ouders dus per definitie een blijvertje) en een Sternglas Naos, eentje die veel wensen aftikt waaronder budget.

Eerst zat ik hier te gluren naar een mooie Junghans maar ik spendeer liever eerst niet direct 1000+. Na een tijdje zoeken kwam ik erachter dat ik graag een diver wil aanschaffen en werd direct verliefd op een Seiko SPB143J. Waarom weet ik niet, maar zo gaan die dingen.

Helaas twee keer achter het net gevist in het blauwe gedeelte. Ik wacht geduldig af op een nieuw aanbod en misschien word ik in de tussentijd verliefd op een ander model, want zo gaan die dingen.

Groeten,

Richard92
31 jaar, 1.90m, Groningen

47 likes

Hahaha welkom!

Misschien is je polsmaat nog relevant? :joy:

3 likes

Welkom Richard!

Met een Seiko zit je altijd goed. Er gaat er ongetwijfeld een op je pad komen. Veel plezier op HF!

Welkom hier! Ik wens je veel wijsheid toe. Ook ik riep ooit dat ik nooit duizend euro aan een horloge uit zou geven.

8 jaar later zit ik serieus naar een Breguet 5157, en Reverso Monoface medium, en een Credor Kuon te kijken, tussen 9000-19000 euro.

Je kunt nog uitloggen.

12 likes

Gewoon kopen, je leeft maar 1 keer

3 likes

Welkom op het forum, Richard :+1:

Welkom :partying_face: en wat @munkel zegt: gewoon doen :+1:

1 like

Welkom, Richard! Jezelf terugfluiten is een ondergewaardeerde skill in deze hobby. Kies verstandig, maar zeker ook met je hart. En wees voorbereid op wat deze bijzondere bezigheid met je kan doen. Enfin, je bent het avontuur aangegaan, dus veel plezier! Groet, Peter, 2,01 geboren en getogen in het Westerkwartier

1 like

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

Welkom! En sterkte met je nieuwe verslaving :muscle:t3::watch:

Welkom!

Welkom :muscle:

Welkom!

Welkom op HF Richard.
https://www.horlogeforum.nl/search?context=category&context_id=12&q=Seiko&skip_context=false

Succes :four_leaf_clover:

Welkom Richard!

#ergaatnietsbovengroningen

Van harte welkom Richard, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier!

Welkom kerel, leuk je erbij te hebben!

Welkom Richard er gaat niets boven het vissen in het blauwe gedeelte :facepunch:

welkom hier