Even voorstellen - Rick

Hallo leden,

Na al een lange tijd meelezen op het forum en rondneuzen in de verschillende topics is het toch tijd om me even voor te stellen. Ik ben Rick en ben woonachtig in Zuid-Holland. ‘GMTMASTER’ jaja leuke gebruikersnaam… niet dus mocht iemand mij kunnen helpen met het veranderen, hoor ik het graag. Net zoals vele van jullie ben ik een Horlogeliefhebber en in het bijzonder van Rolex. Ik ga niet meer de deur uit zonder horloge, heb altijd wel iets om mijn pols. Dus verwacht geen foto’s van horloges zonder een krasje hier en daar :wink:

Heb hier en daar al weleens een foto of bericht geplaats, dus echt nieuw ben ik niet. Ik heb een leuke collectie van horloges, zal wat foto’s plaatsen… maar geef niet alles zomaar vrij :grin:

Op internet zie je overal gave plaatsjes van prachtige horloges, dus was het tijd voor een camera. Laats een Fujifilm aangeschaft en macro lens erbij om de horloges mooi op de foto te krijgen, nou dit valt vies tegen. Dus de foto’s zijn nog een beetje amateuristisch. In de toekomst kan je (hopelijk) mooiere foto’s van mij vinden.

Groet Rick

20 likes

Nou, ik vind de foto van de 2 tone gmt master niet amateuristisch hoor!

3 likes

Je doet je naam in ieder geval wel eer aan!

Mooie foto’s en welkom!

1 like

Welkom! :slight_smile:

@jur, Rick wil een andere gebruikersnaam. Kun jij wel regelen toch?

2 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom op het forum! Veel plezier!

1 like

Mooie collectie, welkom op het forum!

1 like

Welkom Rick. Zou de naam zo laten voorlopig :ok_hand:

1 like

1 like

Mijn beste,

Rick, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF !

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Polish_20200130_155114516

1 like

Welkom.

Nee hoor, je woont gewoon in Zuid Holland.

Dat weet ik dan weer erg te waarderen, want dat constante voorzichtige geknuffel met al die horloges hier is een beetje jammer.

Ach, zo heeft iedereen een gebrek.

Die tweede foto was meer dan prima :+1: Die eerste was dynamischer geweest met het licht in de rug, maar is eigenlijk ook prima. :slight_smile: Dat doet ome Fuji best goed hoor.

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Rootbeer

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Zuid-Holland is de officiële benaming voor de provincie :sunglasses:

1 like

image

1 like