Hoewel ik altijd al een interesse in horloges heb gehad, ben ik door het lezen van de vele interessante berichten op dit forum nu waarschijnlijk echt met het horlogevirus besmet geraakt.
Ondanks dat ik dat reeds in het bezit ben van meer horloges dan ik dragen kan (Hamilton, Tissot, 3x Seiko) begon ik toch weer te denken aan de aanschaf van een nieuw, wat duurder horloge. Ter vergoelijking zou ik dan 2 horloges van mijn huidige collectie, die minder draagtijd krijgen, verkopen.
Met name de NA van BukkoB (een Oris Aquis) was voor mij een trigger om mij te registeren op dit forum en mij te verdiepen in de mogelijke aanschaf van dezelfde Aquis. Dit zou dan mijn eerste “serieuzere” horloge worden.
Na wat tips van BukkoB te hebben ontvangen, heb ik de Aquis bij dezelfde AD in Duitsland besteld.
Dit horloge is ondertussen ontvangen en weer geretourneerd omdat het niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed (risico van een internetbestelling).
Inmiddels ben ik de gelukkige bezitter van een andere Aquis (gekocht bij een lokale AD). Hiervoor wil ik nog een NA schrijven.
Groeten,
Rob