Even voorstellen: Robin

Hoi, ik ben Robin en dit is mijn doos met shitters:

Begon ooit zo’n 6 jaar geleden toen ik de SKX009J voor m’n verjaardag kreeg. Daarna kwam de hobby wat op een laag pitje te staan maar mede door de siebel kortingsbonnen en wat mensen in mijn omgeving wakkerde het weer wat aan en zit ik er weer lekker terug in :slight_smile:.

51 likes

Hoi Robin, ik heet ook Robin. Welkom op het forum! :slight_smile:

1 like

Robin, welkom op HF!

Welkom hier, en mooi gevarieerde collectie ook!

Robbin hiero en alsnog welkom op dit gezellige forum!

Al bijna 8 jaar lid! :sweat_smile: :joy: Gelukkig heb je je collectie beter onderhouden dan jouw lidmaatschap hier op het forum. Maar ach, je bent er nu weer en dat is wat telt!

Veel plezier!

3 likes

leuke collectie!

Jij ook welkom @Kwakky, nieuw lid van het forum! We zien ook jouw voorstel topic graag tegemoet. En met foto’s, net zoals @Robin009 heeft gedaan. :crazy_face:

1 like

Welkom…:+1:

welkom

Welkom!

Welkom bij de club! :+1:

Welkom hier!

Ik zie trouwens geen shitters. Soit, de Citizen fliegers zijn wat druk en ik ben geen fan van G-shocks, maar dat is een smaakzaak. Allemaal solide horloges van coole merken met een heel erg lange historie achter zich. Stiekem zijn Citizen, Seiko en Timex heel erg interessante bedrijven, waarbij Casio ook vreemde bokkesprongen hebben gemaakt in hun tijd.

Die begonnen ooit met een cigaret-houder, zodat je je peuk helemaal tot het eind op kon roken. Daarna zijn ze rekenmachines gaan maken, kwamen ze in de computer-business terecht, en pas in 1974 maakten ze de eerste Casiotron. Dat ze in die korte tijd een cult-status in de horloge-wereld hebben bereikt is een mirakel. Grappig genoeg zijn LCD horloges een uitvinding van Seiko, maar Casio is het cult-merk.

Pas je op? Op horlogeforum rondhangen kost geld.

3 likes

welkom Robin. En shitters - het zijn gewoon horloges. En laat hier een wereld voor je open gaan

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Robin :wave:t2:

Welkom.
Leuke box met inhoud hoor.

Welkom. Veel plezier hier

Welkom, veel plezier hier!

Welkom hier bij HF !

welkom-home