Even voorstellen, Rodo

Dag forumleden

Ik ben Rowan uit Hasselt, België. Nu deze hobby steeds meer uit de hand aan het lopen is dacht ik me eens voor te stellen en hier ook wat actiever te worden na het vele meelezen.
Ik heb altijd al een horloge gedragen, zoals de lotus quartz hieronder die ik al vanaf mijn 16e heb denk ik.
Enkele jaren geleden is dit een pak serieuzer geworden toen ik een eerste automaat wou kopen voor mijn 30ste verjaardag. Dit is uiteindelijk een Hamilton geworden!
Vanuit het opzoekwerk over werking, onderhoud en kalibers was de interesse voor de techniek ook gewekt. Aanstaande september start ik dan ook alweer aan het derde (en voorlopig laatste) jaar horlogemaker-hersteller aan de Syntra.

Hieronder enkele foto’s van mijn kleine collectie.

62 likes

4VjQ

Welkom Rowan, mooie opleiding heb je gekozen. Veel plezier hier gewenst!

Welkom . Leuke collectie. Veel plezier hier.

Welkom :partying_face: Altijd handig, zelf horloges kunnen onderhouden/herstellen :+1:

Welkom Rowan! Groeten uit Duffel.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Rowan!

Welkom op het :watch: forum !

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom :raised_hands: :raised_hands:

Van harte welkom Rowan :+1:

Maar… wat heb je allemaal met die g-shock gedaan? En ja, daar is het horloge voor gemaakt :grin:

Welkom!

Welkom bij de club Rowan.
Mooi collectie ondertussen. :+1:

Van harte welkom Rowan!

Die gaat al bijna 10 jaar om de pols om gevelwerken te doen, dus komt geregeld in aanraking met bakstenen, zand en dergelijke :joy: heb hem inderdaad daarvoor gekocht en houdt het tot nu toe toch redelijk goed vol!

Welkom op HF :slightly_smiling_face:

Welkom!

giphy
Welkom!