Even voorstellen-RPL

Ik ook. :sunglasses:

Welkom!

@Dao, kom er maar in.

Welkom en veel plezier hier.
Mijn casio is nog te koop. :sunglasses:
Gr
Henk

Hartelijk welkom Remco!

Veel plezier hier en wat nog niet gezegd is hierboven: we zijn gek op foto’s :grimacing:

Ik ben Vanessa :kissing_heart:

onee toch ook Remco

1 like

Welkom!

Welkom👍

Van harte welkom hier!

Laat de community maar groeien! :muscle:

Welkom op dit mooie forum :wink:

animaatjes-welkom-24674

Zo te lezen ben je lekker bezig! Je zult je zeker vermaken hier op dit forum.

Welkom Remco en veel plezier op het forum! Mooi horloge die Oceanus :ok_hand:

Ik voel me in elk geval welkom :smiley: Dank daarvoor!

Tsja, zelf heb ik vooral slechte ervaring met Seiko quartzen, maar ik heb nooit een GS gehad. Bij allemaal is het uurwerk vervangen voordat ze probleemloos waren, geldt voor de eco’s (zowel solar als kinetic) als de gewone batterij-varianten. Waarschijnlijk een aantal keren pech gehad en vrijwel altijd onder garantie opgelost, maar bij de Casio’s en Citizens is me dit nooit gebeurd.

De Longines kende ik niet, moest ik ff opzoeken. Ik ben zelf niet zo van die grote cijfers op de dial, maar dat is een kwestie van smaak.

In elk geval leuk om te lezen dat er meer liefhebbers zijn van iets anders dan automaten :slight_smile:

1 like

we zijn gek op foto’s :grimacing:

Ik ben niet zo’n fanatieke fotograaf vrees ik, maar ik zal op een regenachtige dag eens een poging wagen :wink:

1 like

Wilkommen :sweat_drops:

Welkom Remco

Welkom op het forum!

WElkom! Veel plezier!

Inmiddels ben ik vandaag de trotse eigenaar geworden van een prachtige Oceanus :heart_eyes:, overgenomen van forumlid @hendrikjandetuinman en naar volle tevredenheid: bedankt Henk, voor de soepele afhandeling, de lekkere koffie en het gezellig kletsen over de gezamenlijke hobby!

Leek me wel aardig om even een review toe te voegen aan het betreffende topic in “ervaringen met verkopers”, maar dat mag ik nog niet… :disappointed_relieved:

Anyways: ik ga blij het weekend in :smiley:

1 like