Even voorstellen-RPL

Allereerst maar even de beste wensen voor iedereen hier!

Ik ben Remco en heb een hobbymatige interesse in horloges met een voorkeur voor Japanse precisie, dus ik heb wat radiogestuurde Casio’s en Citizens. De Seiko’s die ik heb zijn gemodde automaten, mooi, redelijk nauwkeurig en lekker betaalbaar :smiley:. Zwitserse uurwerkjes vind ik toch ook erg mooi, dus ik heb ook wat automaten en een handwinder van Davosa en nog een aantal Mondaines vanwege de looks.

Ik lees met veel plezier de diverse artikelen en discussies op dit forum en heb me nu aangemeld omdat ik eigenlijk een Casio Oceanus wil en zag dat er een aantal werden aangeboden op de horlogemarkt. @Infernie Wellicht wil jij even contact met mij opnemen? Ik mag nog (steeds :roll_eyes:) geen PB’s aanmaken :expressionless:

Gegroet allen

24 likes

welkom-home

Van harte welkom op ons mooie forum!

Welkom!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Mijn beste,

Remco, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

download

Welkom hier! De Oceanus is eigenlijk de eindbaas van de betaalbare superquartzen. Het uurwerk is niet zo accuraat als de Citizen en GS high accuracy uurwerken, maar voor het geld is er echt niks te vinden wat beter afgewerkt is en robuuster in elkaar steekt. Een fantastische keus!

Zelf heb ik al tien jaar een Citizen Promaster Sky eco-drive die radiogestuurd is, en dat ding is onverwoestbaar, maar ergens in m’n achterhoofd zou de holy grail verzameling van beste quartzen mijn GS Quartz zijn, een Citizen chronomaster Washi dial en een Oceanus zijn. Helaas doet de Conquest VHP quartz me minder.

Hoe dan ook, succes met de jacht. :slight_smile:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom :+1:

Welkom

Welkom Remco!

Van harte welkom, Remco en nog veel plezier op ons forum.

Welkom hier…:grinning:

Welkom!

image

Welkom.

Welkom!

image