Even voorstellen - RR67

Hallo allemaal,

Al jaren vind ik horloges leuk en al heel vaak via Google op dit forum uitgekomen. Nu eindelijk maar eens geregistreerd! Zoals uit mijn gebruikersnaam blijkt ben ik van 67 en ik woon in de buurt van Rotterdam. In een heel ver verleden verzamelde ik Swatches. Daarna aan verschillende horloges modes meegedaan tot ik in 2005 een Tag Heuer 2000 Professional kocht. Heel veel plezier van gehad tot ik twee jaar geleden ook niet kon ontsnappen aan de Rolex gekte en ik een Sub uit 2002 kocht. En als je eenmaal door dat Rolex virus bent besmet stopt het niet dus twee maanden geleden de Sub verruilt voor een GMT Master Batman.

De Tag Heuer heb ik nog maar draag ik niet meer, uiteindelijk wil ik toch mijn mooiste horloge dragen. Ben dus geen verzamelaar, al helemaal geen kenner maar vooral een (beginnende) liefhebber. Kijk uit naar ervaringen en meningen van andere liefhebbers op dit forum.

Zal proberen om een foto te posten van mijn horloges.

14 likes

Welkom !

Hoop dat je dat nog steeds doet, want dit zijn en blijven ook leuke horloges, soms een beetje onderbelicht op dit forum :blush:

Hahaha kijk maar uit want dan is het hier erg gevaarlijk voor je op dit forum (iets met waar je mee omgaat en besmet wordt :slight_smile: )

Nogmaals welkom en veel plezier, ben benieuwd naar de foto’s

1 like

Welkom op HF !

Welkom en nog veel plezier op ons forum.

Welkom!

2 likes

3 likes

Van harte welkom hier!

Welkom en veel plezier op het forum!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Hahahahaha… Beginnend? Na twintig jaar Swatch, twaalf jaar TAG en inmiddels twee jaar Rolexbezit?

Ik hou m’n hart vast voor wat je criteria voor “ervaren” zijn.

Welkom!

2 likes

Welkom👍

Van harte welkom op ons mooie forum!

Welcome !

Beste,
welkom op HF!

Iemand die een horloge draagt hoeft per definitie geen “liefhebber” te zijn. Gezien de draagtijd van 1 merk ( 20 en 12 jaar) heeft ie niet echt een verzameling opgebouwd, toch?

Dus hij kan prima een beginnend “liefhebber” zijn: met als resultaat: over een paar jaar een grote doos vol met horloges. :slight_smile:

1967 was een mooi jaar :sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom-home

1 like