Even voorstellen - Ruben79

Toch even voorstellen dan maar:

Ik ben Ruben, 40 jaar en ben pas sinds kort begonnen mij in horloges te gaan verdiepen. HEEL lang geleden al eens voor een etalage van IWC gestaan en toen al verliefd geworden en gebleven op de IWC Portugieser. Nu toch echt besloten dat er eentje moet gaan komen. Kon me er nooit toe zetten om dat geld voor een horloge uit te geven, maar ben inmiddels over die drempel heen. (Denk omdat ik er wel een voor mijn vrouw kon kopen)
Dat was een rolex lady-datjust pearlmaster yellow gold uit 2001. Full set en nieuwstaat, was toch even stevig zoeken.

Het bouwjaar vanwege de geboortedag van mijn dochter. Gelukkig heb ik twee zoons, dus moeten er twee heren horloges komen😂

De eerste is duidelijk, IWC Portugieser automatic uit 2005. Zwarte plaat. (Staat ook bij gevraagd, maar als iemand dit leest en er een heeft en er af wil…:sunglasses:)

De tweede (uit 2008) is mede de reden dat ik hier op het forum ben, probeer mijn blik te verbreden buiten de usual suspects. Dus neus hier lekker rond en sta open voor suggesties!! De usual suspects die ik nu heb;

Rolex 116660 DSSD. Heeft imo in deze toegevoegde waarde omdat deze ook in 2008 uit is gekomen.
Omega speedmaster, omdat mijn zoon dat een heel mooi horloge vindt.

Mocht je een leuke suggestie hebben voor een horloge met een speciale “link” met 2008, dan graag!!

Groeten!

20 likes

Welkom!

1 like

Welkom.op het hf

1 like

Welkom succes met je zoektocht

1 like

Welkom.:+1:

1 like

Welkom

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Mijn beste,

Ruben, van harte welkom binnen de gelederen van dit fascinerende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom! T forum zal je inspiratie genoeg geven denk ik! :smiley:

1 like

Van harte welkom hier Ruben! :smile:

1 like

image

1 like

Welkom en succes met de zoektocht!

1 like