Leuk dat je nu actief meedoet op het Horlogeforum!
Welkom

Leuk om je te mogen verwelkomen op dit forum Ruud
Welkom ![]()
![]()
welkom !
Welkom!
Welkom Ruud.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Welkom Ruud!
Best bijzonder want veel radiumverf geeft geen licht meer maar is nog wel radioactief.
Normaliter zou ik je een dringende waarschuwing geven het horloge nooit open te maken vanwege het risico op een radiologische inwendige besmetting maar…
dus de kans dat je een vorm van kanker ontwikkelt mocht het mis gaan is erg klein want dan ben je waarschijnlijk al in het hiernamaals…
Welkom Ruud, mooi vak instrumentmaker, en een Roamer is een mooie gouwe ouwe om aan te werken…
Ruud ik ben van 1959 maar 1950
welkom .
Sir Congreve Rolling Ball Clock
Ruud, ik kan me voorstellen dat het heel leuk is om deze Sir Congreve Rolling Ball werkend te maken!
Welkom! Flevoland! Goh. Ook ik woon in die helaasheid der dingen. ![]()
Maar we zien foto’s graag tegemoet. Vintage Roamer is leuk, trouwens. En ik ben nieuwsgierig naar hoe jouw ball clock er uit ziet, natuurlijk.
Ik vond dit op YT. Super cool.
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Vertel mij hoe ik een foto kan plaatsen. Ik ben er niet handig in.
Welkom en veel plezier op dit mooie forum!
Welkom. Enjoy watch-ing.
Wanneer je hier een berichtje opent zie je onderin de rode knop ‘Antwoorden’ die gebruik je om je tekst te posten in het topic. Rechts van die knop zoe je een prullenbak icoontje en rechts daarvan zie je een icoontje met een pijltje omhoog. Op dat icoontje klik je als je een fotobestand wilt bijvoegen. Je krigt dan vanzelf de keuze en dan kan je vanaf daar op je pc of telefoon een bestand zoeken om te selecteren. Het wijst zich vanzelf.
Gewoon proberen; je kunt weinig fout doen.
Succes!
Welkom Ruud ! Leuke missie en laat de vorderingen t.z.t. maar zien alhier ![]()