Even voorstellen: S.

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom Sus, mooi horloge die Seiko. Ben benieuwd wat je volgende klok wordt.

1 like

Welkom en leuk verhaal! Denk dat je niet zal verbazen als ik zeg dat het lezen op dit forum de nodige nieuwe ideën zal geven voor eventuele vervolg aankopen :slight_smile: misschien toch ooit nog zo’n mooie GS?

1 like

Ook welkom hier. Ik sluit me graag bij @Anthony’s woorden aan, maar vind wel dat die Breitling erg geslaagd is. Premier serie? Wat is dat eigenlijk joh?

2 likes

Volgens mij is het een transocean. 43mm. :grimacing:
Jammer van de diameter want verder is het een mooi horloge.

Welkom dus @Sus en @Cees848 !

1 like

Zo begon ik geloof ik ook horloges te verzamelen. Ik mag ook redelijk graag in de keuken staan, maar vaak ontbeer ik de tijd. Dat geldt overigens ook voor andere zaken, en daarom vind ik de nadruk op kwantitatieve ipv kwalitatieve aanwezigheid op het forum bijvoorbeeld ook niet zo plezierig. Je moet immers goed bekijken waar je je tijd aan besteedt (de juiste horloges maken dat kijken de moeite waard terwijl je je tijd besteedt).

1 like

Wat een leuke introductie, welkom!

1 like

Allereerst welkom en bovenstaande geldt niet voor mij :laughing:.

1 like

Welkom hier landgenoot.

2 likes

Welkom bij de club

1 like

Welkom, de bb54 is een hele mooie toevoeging voor een beginnende collectie. Daarmee kan je een collectie beginnen en eindigen.

De baby alpinist tikt zo te zien een heleboel boxjes aan. Mooie aankoop!
Gave dial.

1 like

Welkom op het forum!

1 like

1 like

Welkom!

1 like

welkom op dit mooie Forum :wink:

1 like

Op welke manier kan ik meedoen aan de conversatie en eventueel iets te koop aanbieden.

Alvast bedankt voor uw reactie.
Mvg. Carel Horstman
06 22333186

Welkom! En een goede horlogereis gewenst!

1 like

Het is een Transocean Chronograph 43mm met in house B01 uurwerk, die is echt heel precies (=2sec per 24 uur) en heeft lekker wat gangreserve (70 uur).

2 likes

:wave:

1 like

welcome home

1 like