Even voorstellen - Sander0811

Hoi!

Mijn naam is Sander. Ik ben een 22 jarige student (Industrial Design) en heb een jaar geleden mijn eerste automaat gekocht (blauwe Seiko 5 Sports). Sindsdien heb ik me steeds meer verdiept in horloges. Ik lees ook hier al een tijdje mee maar had tot vandaag nog nooit iets gepost.

Een jaar later zijn er vier andere horloges bij gekomen en heb ik nog 1 vrije plek in de box. Ik twijfel nog tussen een Samurai Save the Ocean en een Squale 50 atmos in polished blue. Ik zou graag van jullie horen welke jullie zouden kiezen, of welke jullie aan het lijstje toe zouden voegen. Uiteraard moet het budget wel onder de 900,- blijven om het enigzins betaalbaar te houden voor een arme student ;p

19 likes

Welkom Sander,

Leuke verzameling al!
Ik zou eens naar een SARB kijken als ik jou was.

Veel leesplezier hier!

1 like

Welkom hier!


Zelf heb ik voor een Squale gekozen. Een neef van me had de Samurai STO, maar ik vind de Squale veel mooier, zeker qua zijaanzicht:

De mijne heeft aardig op z’n donder gehad, maar OK.

Ik zou, als ik dat deed, die Seiko 5 gewoon verpatsen omdat die weinig aan de blauwe Squale toevoegt. Misschien is het een leuke plek in de kist om ooit een net horloge toe te voegen? Zoals de SARB die @Chlorophyl noemt. :slight_smile:

1 like

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom Sander!

1 like

Welkom!
Als je maar één plekje meer over hebt zou ik niet voor nog een blauwe diver gaan. Wat nog ontbreekt in je collectie is een dresser. OK, als student draag je vast niet vaak een pak, maar binnenkort komen de uitnodigingen voor trouwerijen eraan en met een mooie dresser is je pak pas echt af!
En als je vintage gaat heb je nog geld over.

1 like

Welkom Sander!
En zoals al gezegd is…wellicht een andere Seiko erbij ipv nog een duiker…er zijn zoveel mooie horloges te verkrijgen.

1 like

Mijn beste,

Sander, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Beste Sander,
welkom op HF!

1 like

download

1 like

Welkom op HF :sunglasses:

1 like

Welkom.:slightly_smiling_face:

1 like

Welkom Sander, werd een keer tijd😜

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom en veel plezier hier op het forum.

1 like

Van harte welkom hier Sander! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom, Sander en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom en geniet van al het moois hier

1 like

Welkom Sander en veel plezier hier!

1 like