Even voorstellen, Schaft

Goedemiddag allen,

Na al een poosje aan het lurken te zijn geweest besloten om mezelf maar eens voor te stellen.

Mijn naam is Sjef, 34 jaar en mijn horloge-verslaving staat nog in de kinderschoenen :sweat_smile: Ben hier terecht gekomen doordat ik en mijn broertje een zoektocht waren begonnen naar een geschikte horloge voor onze vader, die recent met pensioen is gegaan.

Met een aantal familieleden een leuk potje opzijgezet en de keuze is uiteindelijk gevallen op een Tag Heuer Autavia.

Deze zoektocht heeft uiteindelijk mij doen beslissen ook voor mezelf maar eens een leuke automaat aan te schaffen. Mijn potje is alleen aanzienlijk kleiner (€500-600) dus ben hier onder andere hier aan het speuren naar een leuke tweedehands :wink:

Mijn horloge-dragende geschiedenis is vrij beperkt. Vroeger een Casio gehad en daarna enkele jaren met een klokje van Fossil rondgelopen wat ik van mijn vriendin had gekregen. Nu is het toch wel echt tijd voor een horloge met hart en smoel :sunglasses:

19 likes

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom hier! En suc6 met je speurtocht naar een geschikt horloge. Denk dat je hier in het blauwe gedeelte beslist wel iets zult vinden wat je aanstaat/

Welkom.:tumbler_glass:

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst! Succes met het vinden van een mooi horloge, moet lukken met dat budget.

Welkom hier!

En een tip qua leuke automaat (ik heb hem zelf ook … besteld);

1 like

Welkom Sjef! En de Tissot die @KoningKlok aanprijst lijkt mij een aardige knaller voor die prijs.

Seiko sarb 033 of 035. Ik persoonlijk zou 35 gaan

1 like

Mijn beste,

Sjef, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!
Mooi bedrag om een leuke automaat te kopen !

Welkom.

Welkom op het leukste forum van NL en veel sterkte met je beginnende horlogeverslaving…

Welkom op HF :+1:

Welkom :+1:

welkom-home

Welkom bij de club.tenor(2)

Welkom :grin:

Welkom op het HF😎

Welkom hier !
Misschien een leuke duiker?

mooie tijd hier :sunglasses: