Na een tijdje meelezen, werd het weleens tijd om mezelf te introduceren. Ik ben Michael en kom uit de regio Haaglanden. Via een collega ben ik op het forum gekomen. Na een tijd lang slechts lezen, heb ik toch een account aangemaakt. Het eerste bericht van hem was : welkom bij je nieuwe verslaving, dit gaat je veel geld kosten. Op dat moment dacht ik het allemaal nog onder controle te hebben, maar een paar dagen later zat ik bij Schaap en Citroen om een aantal klokjes te passen.
En nu? Dikke keuzestress! Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een Tudor. De Pelagos 39 en 42mm vielen erg in de smaak, maar ook de Burgundy zat erg fijn. Uiteindelijk geen keuze kunnen maken en dus ben ik rustig verder aan het kijken, waarbij ik weer uitkwam bij een Pelagos LHD.
Totdat ik een keuze heb gemaakt, blijf ik rustig verder lezen. Ik ben wel erg benieuwd of iemand anders dezelfde keuzestress als mij heeft ervaren met bovengenoemde klokjes?
Eerlijk is eerlijk, de enige horloges waar ik keuzestress ervaren heb waren deze:
Excelsior Park 95002. Ik zat te twijfelen tussen een Hanhart 415 ES 1954, de zwarte EP en de beige EP, maar ben uiteindelijk toch op beige terecht gekomen. Ik vind zowel de zwarte EP als de Hanhart nog steeds mooie kandidaten.
Nomos Club Future Orange. Ik zat over oranje of knalroze te twijfelen, heb uiteindelijk oranje genomen, en achteraf had ik misschien de OG witte moeten nemen, dan had ik 'm vaker gedragen.