Heel erg bedankt!
Dank uš«£ Tim
Dank u
Welkom Sean , mooi begin van een verzameling, leuke Seiko met kanji dagaanduiding ook nog ![]()
Welkom Sean,
En leuke Seikoās al in de collectie. Veel draagplezier en geniet van dit forum.
Ik ben mij bewust van de gevarenš ik heb de horloge ziekte al te pakken vrees ikš
Heel erg bedankt!
Dank u
Dank u wel
Heerlijk toch wat is je favoriete horloge?
Klopt ze hebben een heel breed assortiment, voor ieder wel wat maar ondanks dat ik een fan ben van Seiko is het even tijd voor iets anders dus wie weet wat de volgende zal wordenš
Dank u Bert!
Heel erg bedankt Mario
Dank u wel
Dank u wel en nee dat klopt het maakt niet uit hoeveel horlogeās je hebt zolang je maar blij bent met hetgeen dat je hebt!
Bedankt en mooi gezegd!
Dank u wel en ja dat klopt ik heb al heel wat mooie horlogeās voorbij zien komen wie weet volgt er binnenkort een aankoopš
Heel erg bedankt!
Heel erg bedankt, nooit te laat om wat Seikoās aan te schaffenš
Dank u wel