Even voorstellen: Seangdln

Heel erg bedankt!

1 like

Dank u🫣 Tim

1 like

Dank u

Welkom Sean , mooi begin van een verzameling, leuke Seiko met kanji dagaanduiding ook nog :+1:

1 like

Welkom Sean,

En leuke Seiko’s al in de collectie. Veel draagplezier en geniet van dit forum.

1 like

Ik ben mij bewust van de gevarenšŸ˜‚ ik heb de horloge ziekte al te pakken vrees ik😁

1 like

Heel erg bedankt!

1 like

Dank u

1 like

Dank u wel

Heerlijk toch wat is je favoriete horloge?

Klopt ze hebben een heel breed assortiment, voor ieder wel wat maar ondanks dat ik een fan ben van Seiko is het even tijd voor iets anders dus wie weet wat de volgende zal worden😁

1 like

Dank u Bert!

Heel erg bedankt Mario

Dank u wel

1 like

Dank u wel en nee dat klopt het maakt niet uit hoeveel horloge’s je hebt zolang je maar blij bent met hetgeen dat je hebt!

1 like

Bedankt en mooi gezegd!

Dank u wel en ja dat klopt ik heb al heel wat mooie horloge’s voorbij zien komen wie weet volgt er binnenkort een aankoop😁

Heel erg bedankt!

1 like

Heel erg bedankt, nooit te laat om wat Seiko’s aan te schaffen😁

Dank u wel