Dank u wel en heel erg bedankt voor de complimenten😁
Dank u wel Jack!
Dank u en ja ik ben er heel blij mee het houd ook mooie herinneringen bij!
Dank u wel en ja ik ben er ook blij mee maar ik heb wel ambitie om binnenkort een nieuwe horloge toe te voegen bij de collectie😁
Welkom, Sean!
Welkom Sean, gaaf dat je uit Japan iets moois hebt meegenomen dat je er ook aan blijft herinneren. Koester ze!
Lastig hoor.
Het varieert. En ik wissel graag.
Voorkeur voor wat oudere exemplaren, jaren 60 en 70 vooral.
Favoriet van het moment is een rare Edox jump hour
Welkom Sean!
Dat zijn 2 leuke horloges om de hobby mee te beginnen. ![]()
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom! En houd ons op de hoogte over de uitbreiding van je collectie!
Welkom
!
Dank u wel Alexander!
Ja inderdaad die van Japan doe ik nooit weg het is me heel dierbaar😁
Ik heb het even moeten opzoeken want ik kende het niet maar het ziet er heel cool en uniek uit geniet er nog van!![]()
Dank u wel!
Dat zal zeker en vast lukken heel erg bedankt !
Zal ik zeker doen ik kan al niet wachten op de volgende😁
Heel erg bedankt!
Welkom op het forum
