Even voorstellen: Seangdln

Dank u wel en heel erg bedankt voor de complimenten😁

1 like

Dank u wel Jack!

Dank u en ja ik ben er heel blij mee het houd ook mooie herinneringen bij!

Dank u wel en ja ik ben er ook blij mee maar ik heb wel ambitie om binnenkort een nieuwe horloge toe te voegen bij de collectie😁

Welkom, Sean!

1 like

Welkom Sean, gaaf dat je uit Japan iets moois hebt meegenomen dat je er ook aan blijft herinneren. Koester ze!

1 like

Lastig hoor.
Het varieert. En ik wissel graag.
Voorkeur voor wat oudere exemplaren, jaren 60 en 70 vooral.
Favoriet van het moment is een rare Edox jump hour

1 like

Welkom Sean!
Dat zijn 2 leuke horloges om de hobby mee te beginnen. :+1:

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom! En houd ons op de hoogte over de uitbreiding van je collectie!

2 likes

Welkom :hugs:!

1 like

Dank u wel Alexander!

Ja inderdaad die van Japan doe ik nooit weg het is me heel dierbaar😁

1 like

Ik heb het even moeten opzoeken want ik kende het niet maar het ziet er heel cool en uniek uit geniet er nog van!:+1:

1 like

Dank u wel!

Dat zal zeker en vast lukken heel erg bedankt !

1 like

Zal ik zeker doen ik kan al niet wachten op de volgende😁

Heel erg bedankt!

Welkom op het forum

1 like

1 like