Welkom!
Welkom!!
Welkom!
Welkom op HF Sebastiaan. Geniet van je persoonlijke horloge reis
Welkom bij de club Sebastiaan.
Welkom hier bij HF !
Welkom op HF!
Van harte welkom!
Hoi Edwin,
Wat leuk dat je meedenkt, wordt zeker gewaardeerd!
Dat mag zeker! (TAG) Heuer vind ik ook een heel mooi merk en een goede optie voor een eerste luxe horloge.
Voor mijn eerste luxe horloge ben ik op zoek naar een mooie duiker of chronograaf.
V.w.b. de duiker kan je denken aan een Seamaster, Black Bay, Superocean of Aquaracer met blauwe wijzerplaat. Bij de chronograaf aan een Speedmaster, Navitimer of een (TAG) Heuer chronograaf met zwarte wijzerplaat (of reversed panda).
Ik zou in de toekomst graag horloges willen hebben met verschillende kleuren wijzerplaten. Ik betrap mezelf er op dat ik de eerste topper nog moet kopen en het al over de volgende heb haha.
Goed om te weten, hier maak ik graag gebruik van. ![]()
Welkom Sebastiaan .
Welkom Sebastiaan en geniet van de zoektocht ![]()
Oh, zo herkenbaar!
Voor heel veel mensen hier, denk ik. ![]()
Zijn ook mijn favoriete horlogetypes en mogen, vind ik persoonlijk, eigenlijk in geen enkele collectie ontbreken. ![]()
En een
en
zou idd een heel mooie set maken! En, imo, zelfs een perfecte two-piece collection kunnen zijn! Meer heb je gewoon niet nodig. ![]()
Dit zou toch een top set zijn?

Yum! ![]()
Just a suggestion… ![]()
Welkom
!
![]()
welkom op dit mooie Forum ![]()
Welkom, leuke collectie en veel plezier op dit mooie forum!
Haha, dan ben ik hier aan het juiste adres. ![]()
Dit zou zeker een set kunnen zijn wat in de toekomst mijn pols zou kunnen sieren. De Seamaster stond een tijd heel hoog op mijn lijstje alleen las ik online dat mensen de skeleton hands en de 5 link bracelet niet echt kunnen waarderen. Ik denk dat ik het een keer moet passen om te zien hoe ik het vind. Die Carrera vind ik ook wel heel mooi. Ik hou er van als een chronograaf een wat meer klassiek voorkomen heeft.
Dat wordt de komende tijd weer veel zoeken en de bekende sites in de gaten houden. ![]()
Bedankt allemaal voor het warme welkom hier op het HF! ![]()