Even voorstellen: Sebastiaan11

Zou leuk zijn om in de toekomst een horloge van een mede HF lid over te nemen. Eerst nog even wachten tot ik Trustlevel 2 heb bereikt.

Welkom alhier!

1 like

Bedankt voor de tips. Ik heb weer wat te doen vanavond :wink:

Niet om je nou te helpen tot aan de rand van een faillissement. :wink: Maar volgens mij kun jij, als TL-1 lid, ook al gewoon kopen, van mede-HFers. Om zelf wat te koop aan te bieden, moet je TL-2 lid zijn. En sowieso helpt een beetje geschiedenis op HF met, bij voorkeur, wat ‘Ervaring met’ reviews wel, wanneer je wilt kopen en verkopen, hier. Je wekt meer vertrouwen en er zijn zelfs leden die helemaal geen zaken doen met lagere TL-ers of niet-actieve HFers.

Maar goed, je kunt dus lekker gaan rondneuzen, in het blauwe gedeelte! :partying_face:

1 like

1 like

Welkom hier Sebastiaan

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom :handshake:

1 like

Welkom!!

1 like

Nou, je bent goed op weg :crazy_face:. Haha, nee hoor, wordt alleen maar gewaardeerd!

Goed om te weten. Bedankt dat je de tijd neemt om e.e.a. uit te leggen en te verduidelijken. :+1:

1 like

Nogmaals bedankt allemaal! :muscle:

Welkom op HF.
Geniet van alles wat voorbij komt en laat je inspireren!!

1 like

Welkom Sebastiaan op het forum :+1:

1 like

Van harte welkom, Sebastiaan!

1 like

Welkom Sebastiaan!

Ik denk dat je een mooie start van een verzameling hebt gemaakt. Mijns inziens heeft dat niets te maken met prijs.

Veel plezier hier!

1 like

Hier heb je ook helemaal gelijk in!

Dankjewel :grin:

Welkom hier op dit mooie forum Sebastiaan.
Sterkte met je zoektocht naar je eerste ‘mooie horloge’. Je hebt sowieso al een leuke collectie.
Veel leesplezier gewenst.

1 like

Welkom, naamgenoot! :+1:t2:

1 like

Welkom Sebastiaan, leuke collectie hebt je. Veel plezier naar de zoektocht van je horloge. Van deze merken is er genoeg in de catalogus te vinden.

1 like

van harte welkom hier!
en een tip: koop wat je zelf mooi vind, niet wat anderen zeggen dat mooi is. :wink:

1 like