Even voorstellen: Sjeeko

Hallo daar,

Ik lees al een tijdje mee met het forum, en dacht toen ik een leuke foto challenge tegenkwam.
Laat ik mij dan toch maar aanmelden, dus bij deze :slight_smile:

Omstreeks 2018 kocht ik mijn horloge waardoor het echt begon.
Wel meerdere horloges gekocht daarvoor maar niet omdat ik dacht wouw.

In 2018 kocht ik de DMC Alpha Blue. en nog steeds vindt ik het een prachtig model, maar draag hem niet echt meer (moet de batterij binnenkort maar eens vervangen)

Daarna heb ik via rommelmarkten en kringlopen wel een aantal replica’s gekocht ook al heb ik twijfels bij 1 model… deze laat ik nog wel eens verschijnen op het forum om te verifiëren.

zo’n 2 jaar geleden ben ik getrouwd en wou graag een mooi horloge daarvoor kopen. toen waren de MoonSwatches zeer populair… heb toen de Mission to Jupiter gekocht omdat ik dat een subtiel horloge vindt welke toch ook wel de aandacht trekt door de lichte kast.

Een paar weken geleden heb ik de Seiko Prospex Land Turtle op de kop weten te tikken en draag die ook graag.

Er staat nog steeds een Meistersinger No1 op mijn verlanglijst en dan het liefst met die typische diepblauwe kleur… maarja keuzes keuzes keuzes. een kleine die opgroeit en een koophuis waar het één en ander aan mag gebeuren.

Maar niet getreurd er komt een Einzigeruhr om mijn pols. Dankzij dit prachtige forum heb ik mijzelf als schrale troost maar een Luch Eingzeiger aangesmeerd welke ik morgen kan ophalen bij het pakketpunt :slight_smile:

Hieronder de foto’s

De DMC Alpha Blue

De Swatch Mission to Jupiter

De Seiko Prospex Land Turtle

Zo dat was het dan voor eerst wel weer en de nieuwste aanwinsten komen terzijnertijd op het forum.

Groeten Sjeeko

50 likes

Mooi… En welkom op HF :+1:t2:

1 like

2 likes

Nog even een mooie foto van de bruiloftsartikelen
(Het strikje was voor de hond)

6 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Welkom! Mooie set heb je al, zo’n einzeiger past er goed bij :+1:

1 like

Nogmaals welkom! Wat betreft de MoonSwatch — daar zijn karrevrachten aan meningen over. Mensen hebben er een regenboog aan bijvoeglijke naamwoorden tegenaan gegooid, van “spacey chic” tot “tijdelijk trendy”, maar “subtiel” ben ik nog niet tegengekomen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooie Seiko btw! :ok_hand:

2 likes

Welkom Sjeeko!
Jij kan nog een hele mooie horlogereis gaan maken hier op het forum, waarbij ik zeker weet dat jouw smaak gaat veranderen.

1 like

Welkom hier

1 like

Van harte welkom! Leuk dat je erbij bent en leuke fotos!

1 like

Welkom en veel plezier hier.

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Sjeeko!

1 like

Welkom :smiley:

Leuk dat je meteen meedoet :+1:

1 like

welkom

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom Sjeeko!:+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom.

1 like