Na lang anoniem hier rond te hangen, en geen vast voorsteltopic kunnen vinden, toch maar even voorstellen.
Ik ga op het internet rond als Smotske, en ben al sinds jonge leeftijd van horloges! Ik ben pas 28jr en met beperkt budget probeer ik toch een mooie collectie op te bouwen.
Ik werk in de energie productie in het noorden van het land, waardoor de meeste horloges toch wel flink gebruikt worden. Bij hobbies zoals autos poetsen, bbq’en, speciaalbier brouwen, sport en klussen worden ze vaak ook niet ontzien. En omdat ik overal een fijne “bang for buck” verhouding in zoek, is het mijn “collectie” nog niet echt verrassend.
SKX pepsi: hiervoor zoek ik nog een fijne nato. Daarvoor was ik veelal hier te vinden. Tips welkom, ik wil er best wel mee uit de bocht schieten kwa style. Ik dacht zelf meer aan een kaki/sand kleur met zwart??
SKX mod: mumbai ebay special. Voor dat geld (140eu) kon ik het niet laten. Best prima.
Casio G-Shock GA-201. Op zoek naar een andere bezel om de shock wat minder saai te maken.
Seiko Samurai SRPB51K1. Draagt echt super fijn! Net iets forser dan de SKX’en, past dan toch beter bij mij.
AVI-8 Hawker Hurricane
Seiko Prospex Tuna Gold Street Series SNE498J1; Nog nieuw in de doos, maar toch te koop.
Nog op zoek, maar rustig aan, naar een zwarte King Turtle, en een Seiko Kermit-achtig iets.
Het hele Modden van Seiko’s spreekt mij erg aan. Maar een SKX/5 valt toch net iets te klein, maar op basis van een Samurai of King Turtle wordt weinig gemod helaas.
Ik zal hier vast nog veel meer inspiratie vandaan halen!
[quote=“Smotske, post:1, topic:383625”] omdat ik overal een fijne “bang for buck” verhouding in zoek, is het mijn “collectie” nog niet echt verrassend
[/quote]
Ik denk dat je, juist met dit uitgangspunt een heel verrassende " collectie " kunt opbouwen