Even voorstellen, Smotske

Na lang anoniem hier rond te hangen, en geen vast voorsteltopic kunnen vinden, toch maar even voorstellen.

Ik ga op het internet rond als Smotske, en ben al sinds jonge leeftijd van horloges! Ik ben pas 28jr en met beperkt budget probeer ik toch een mooie collectie op te bouwen.
Ik werk in de energie productie in het noorden van het land, waardoor de meeste horloges toch wel flink gebruikt worden. Bij hobbies zoals autos poetsen, bbq’en, speciaalbier brouwen, sport en klussen worden ze vaak ook niet ontzien. En omdat ik overal een fijne “bang for buck” verhouding in zoek, is het mijn “collectie” nog niet echt verrassend.

Van links naar rechts:

• SKX pepsi: hiervoor zoek ik nog een fijne nato. Daarvoor was ik veelal hier te vinden. Tips welkom, ik wil er best wel mee uit de bocht schieten kwa style. Ik dacht zelf meer aan een kaki/sand kleur met zwart??
  • SKX mod: mumbai ebay special. Voor dat geld (140eu) kon ik het niet laten. Best prima.
  • Casio G-Shock GA-201. Op zoek naar een andere bezel om de shock wat minder saai te maken.
  • Seiko Samurai SRPB51K1. Draagt echt super fijn! Net iets forser dan de SKX’en, past dan toch beter bij mij.
  • AVI-8 Hawker Hurricane
  • Seiko Prospex Tuna Gold Street Series SNE498J1; Nog nieuw in de doos, maar toch te koop.

Nog op zoek, maar rustig aan, naar een zwarte King Turtle, en een Seiko Kermit-achtig iets.
Het hele Modden van Seiko’s spreekt mij erg aan. Maar een SKX/5 valt toch net iets te klein, maar op basis van een Samurai of King Turtle wordt weinig gemod helaas.

Ik zal hier vast nog veel meer inspiratie vandaan halen!

50 likes

Maar wel al gevarieerd ,het hoeft toch ook niet allemaal duur te zijn .
Welkom bij de club Smotske

1 like

Welkom.

Prima collectie toch? Zeker al je “pas” 28 bent. Je hebt nog zeeën van tijd.

Welkom!

Mooie collectie al ! Welkom Smotske !

Aangenaam!
Mooie collectie!

Welkom Smotske en leuke collectie heb je daar!:ok_hand:t4:

Welkom @Smotske mooie collectie al!

Welkom op HF Jan Sjoerd en veel plezier hier gewenst!

Leuke collectie! Welkom hier

Welkom, en veel plezier hier.

[quote=“Smotske, post:1, topic:383625”] omdat ik overal een fijne “bang for buck” verhouding in zoek, is het mijn “collectie” nog niet echt verrassend
[/quote]

Ik denk dat je, juist met dit uitgangspunt een heel verrassende " collectie " kunt opbouwen

Welkom! Mooie collectie al, veel plezier hier :+1:

Welkom en je hebt al een leuke collectie opgebouwd.
Veel leesplezier hier op het forum

Welkom op het forum. Leuke gevarieerde collectie man, doe je goed :+1:t2:

Is een MN strap geen optie? Heb je niet dat lelijke teruggevouwen flapje bij de nato. Of een singlepass?

Kijk eens naar wat @GiveMeYourDough doet met G-Shocks, dan heb je echt iets wat niet saai is :wink:

1 like

welkom-home

Welkom, prima collectie!

Welkom! al een mooie collectie :slight_smile:

van hart welkom!

Leuk nog een variatie man. Gewoon kopen wat je mooi vind. Over Mumbai gesproken

2 likes

Leuke collectie!
Veel lees plezier op HF!