Even voorstellen + sotc

Sinds gisteren lid dus gelijk maar even voorstellen dacht ik zo. Ik ben Nathan, 24 jaar en kom uit Amsterdam. Eind studententijd / beginnend werk, mooie tijd om te beginnen aan deze hobby dacht ik zo.

De afgelopen 4 jaar heb ik eigenlijk elke dag hetzelfde horloge gedragen, een Certina DS podium. Dit horloge heb ik destijds cadeau gekregen van een vriendengroep en heeft dus een speciaal plekje in m’n hart.

Ik ben deze zomer in Japan geweest en heb hier seiko fever opgelopen… En hoe… In Japan heb ik een chique seiko presage aangeschaft en eenmaal thuis is het niet opgehouden. Een prachtige doubledomed sapphire crystal Skx013 heeft zich aan de collectie toegevoegd.

Een jaar of tien geleden hebben ik en mijn broers alle een horloge gekregen van een oom. Destijds vond ik het niets maar nu… Vandaar de twee gouden seiko’s.
Om de doos te vullen en om een echte beater te hebben heb ik de klassieke casio aangeschaft.

Ik kijk ernaar uit om samen met jullie van deze prachtige hobby te genieten!

29 likes

Welkom en veel plezier! Je hebt al een leuke collectie :+1:

Welkom! Zijn wel leuke horloges al! :hugs:. Waar heb je die doos vandaan als ik vragen mag?

Bij bol. Was geloof ik rond de 25 euro

1 like

Welkom Granathan. Op naar een Grand Seiko!

1 like

Mijn beste,

Nathan, van harte welkom in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom.

Welkom, mooie introductie met veel foto’s. Jij hebt het begrepen.

Hartelijk welkom
Zie dat je een heel mooie nieuwe bruine in de collectie hebt.

De regels schrijven voor dat de 10e reactie beloond wordt met een horloge naar keuze.
Mijn keus is gevallen op die bruine dus.

Oh ja, humor is verboden

Enjoy

3 likes

Welkom en succes met de verdere opbouw van je mooie collectie!
By the way: ben je al bekend met het verschijnsel flipperen?

1 like

Jij mag ‘die nieuwe’ ook niet pesten :smirk:

1 like

Hartelijk welkom bij de club en veel leesplezier toegewenst :grin:

Welkom

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Mooie verzameling heb je!

Ω

Welkom en veel plezier op ons forum.

Welkom :+1:

Welkom :+1:

Van harte welkom! :slight_smile:

Welkom! Mooie collectie

Welkom! Een schaker! Daar word ik blij van! Leuke horloges ook. Dat ding van je oom moet je uiteraard koesteren. Vertrouw me. Er komt een dag.