Even voorstellen, Speedmusic

Sinds april 2014 ingeschreven, vlak na mijn inschrijving kreeg ik, in mei, van mijn toenmalige werkgever een vaststellingsovereenkomst.
Naast dat het een goed voorstel was kwam het mij wel goed uit. Zo kwam ik vanaf juni zonder werk te zitten. In September 2014 begon ik bij mijn nieuwe werkgever en starten gelijk met een hbo opleiding bedrijfskunde.

Hierdoor kwamen mijn prioriteiten anders te liggen en kwam er van fatsoenlijk voorstellen niets terecht.

Nu in deze tijd ligt mijn huidige werk volledig stil en heb ik meer tijd om andere zaken, zoals horloges, weer watmeer aandacht te geven.

Na 16 jaar in de ICT te hebben gewerkt, in Sales en als Service Delivery Manager, waaronder 13 jaar bij één van de mooiste bedrijven, werk ik nu alweer 3 jaar bij een overheidsorganisatie als “kwaliteitscontroleur” :wink:.

Afgelopen jaar 50 geworden, getrouwd, vader van 3 jonge tieners en woonachtig in een gehucht tussen Hoorn en Alkmaar

Mijn gebruikersnaam geeft mijn voorkeur in muziek aan, hoe harder hoe beter. Ik ben fanatiek vinyl verzamelaar en bezoek regelmaat live optredens in met name de kleine zalen.

Horloges vind ik, net als een draaitafel en nat scheren met DE mesjes, zaken die een rust uitstralen en aandacht verdienen.

Zoals je een elpee uit zijn hoes haalt, opzet onder het genot van een espresso, hoes bewonderd enz. Zo is het ook bij het uitzoeken van een horloge die je die dag gaat dragen.

Nu is het wel zo dat ik budget wise, in de lagere klasse meespeel. Geld kun je maar één keer uitgeven en muziek staat voor mij, na mijn gezin, op de tweede plaats.

Mijn favoriete horlogeforum was dan ook PMWF, hier komt ook veel van mijn inspiratie vandaan, spijtig dat de admin is overleden en met hem ook PMWF.

20 likes

Welkom!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom hier!

1 like

Beste,
welkom op HF!

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, al ben je eigenlijk op een week na, drie jaar langer lid dan ik. Muziek is mijn werk en passie, horloges pure ontspanning (behalve als er iets moois in aantocht is😀).

1 like

Welkom :+1:

1 like

Dank jullie wel.

Één van mijn meest gedragen horloges is deze Citizen EcoDrive

Zo vaak dat de band zo langzamerhand aan vervanging toe is
image

5 likes

Welkom!

Welkom!

Liever laat dan nooit :wink:
Welkom in ieder geval :sunglasses:

Zeer welkom hier.

Wees welkom!:+1:

Welkom en veel plezier hier op het forum!

Welkom!

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom, veel plezier hier! Hier nog een DE scheerder, goed en goedkoop (paar 100 mesjes voor een paar euro👍) (Derby Extra)).

Welkom :smile:

Welkom, leuke Citizen!