Even voorstellen: Staartklok

Welkom!

1 like

Eens passen!

1 like

Welkom Mark emot-tiphat

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Mark! Veel plezier op het forum

1 like

Welkom Mark!

1 like

Leuk en dikke welkom!

1 like

Welkom :+1:

1 like

welkom,
je hebt reeds al een mooi selectie van horloges :ok_hand:

1 like

Welkom en veel plezier gewenst hier!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Welkom bij het forum Mark. Mooie gevarieerde verzameling! :ok_hand:

1 like

Welkom Mark, mooie verzameling heb je daar!

1 like

Goes idee, enig idee waar ze een goede voorraad hebben?

Welkom hier!

Het blijft plastic.

Onzin. Louis Vuitton en Hermès maken serieuze horloges die om uiteenlopende redenen het overwegen waard zijn, maar ook Gucci en Polo hebben releases gedaan die erg sterk waren.

Er leeft veel snobisme hier. Wat mij betreft is alles wat de tijd weergeeft bon ton. Of het courant is, dat blijft wel een ding.

Welke Rolex? Een BB58 ziet er niet uit als een 1908, zeg maar. De vergelijking met een Submariner kan altijd omdat er generieke elementen in duikhorloges zitten, maar ik heb de schurft aan de Rolex sub, terwijl ik de BB54 en 58 mooi vind. Dat zit hem in maatvoering, wijzers, het ontbreken van datum pukkels, tekst op de plaat en de vorm van het glas.

Dus nee, die zijn best anders. :wink:

Het is altijd mooi om te zien dat er nog buiten de hype watches om gedacht wordt. :rofl::rofl::rofl:

1 like

Iedere Tissot verdeler gaat die wel liggen hebben. Ik heb die zelf in Turkije gepast.

1 like

Welkom op HF, Mark!
En je lijkt behoorlijk besmet met het virus! :face_with_thermometer: :wink:

Maareh, m.b.t. die

Waarom niet de wat minder platgewalste (cliche-) route nemen en gaan voor de nieuwe TAG Heuer Carrera Glasbox? Dit merk stond aan de wieg van de automatische chrono. Verder, een mooie(re) 39mm, het nieuwe TH 20-00 in-house uurwerk, schitterend bol saffier, 100m WR, betaalbaarder en imo mooier.
Er zijn drie uitvoeringen, met allemaal een eigen karakter.

Hands On: TAG Heuer Carrera Chronograph “Glassbox” | SJX Watches

Hands-On: The New TAG Heuer Carrera Skipper Chronograph

TAG Heuer Carrera TH20-00 Accessory 39 mm - CBS2210.FC6534

:wave:

1 like

Hallo Mark.
Mooie horlogekoers ben je aan het varen.
Houd koers dan zal je hier veel plezier beleven!

1 like

Welkom hier bij HF !
Waar is die staartklok foto?

1 like

Dankjewel @TagEd!

Het merk TAG Heuer spreekt me niet zo aan. De modellen die ik ken vind ik iets te sporty and flashy naar mijn mening. Dit model kende ik nog niet en zien er zeker veelbelovend uit! Ik ga me eens verder verdiepen, dankjewel.

1 like