Even voorstellen: StateOfMind

En weer een nieuw forumlid erbij.

In het dagelijkse leven noemen ze mij Stephan, ik ben 31 jaar en ik kom uit Nijmegen.

Al jaren ben ik geinteresseerd in horloges en ik lees ook al jaren mee op dit forum (ook al toen het nog horlogeplatform heette) en dat van de buren (DZVL, alwaar ik mij enige tijd geleden al heb geregistreerd).

Afgelopen december heb ik mijn eerste mechanische horloge gekocht. Te weten een Zeno Flatline Retro day/date (deze is vrijwel identiek aan de Magellano).
Er wordt her en der soms wat denigrerend over dit merk gedacht als zijnde een plakmerk, maar ik vind het een mooi horloge en ik ben er blij mee; dat is tenslotte het belangrijkste. Een mooie klok om mee te beginnen.

Helaas (of toch niet ;)) heeft het beruchte virus ook mij in zijn greep gekregen, want ik ben inmiddels op zoek naar een 2e horloge.

Een van de grote kanshebbers is tot nu toe de Tissot Le Locle Powerreserve met witte wijzerplaat, Romeinse cijfers en een zwarte leren band.

Andere tips in die richting zijn natuurlijk welkom! Budget ligt op 1000 euro maximaal.

Groeten,

Stephan

Ons volgende slachtoffer :smiley:
Welkom Stephan!

Bedankt voor het welkom Henrik!

Ik mag altijd graag jouw verslagjes lezen!

Voor vandaag vind ik het wel weer welletjes, morgen vroeg gaat de wekker weer.

Slaapt goed, eenieder!

Hoi Stephan,

Welkom op dit mooie forum. Je zult inmiddels wel gemerkt hebben dat je hier niet moet komen om van de verslaving af te komen, hier wordt hij erger :slight_smile:

De Tissot LeLocle is een prachtig horloge, tot 1000 euri heb je enorm veel keuze. In die prijsklasse zou ik ook naar Hamilton, Stowa, Sinn en Maurice Lacroix kijken.
Of natuurlijk 10 Seiko’s of 50 Alpha’s :smiley:

Groeten,

Martin

ZENO EEN PLAKMERK??? X( Dan ligt mijn hele kast vol met genoeg materiaal om een nieuwe Bison-kit fabriek neer te zetten!! :smiley:
Enfin, laat ze maar praten, dan plakken wij vrolijk verder!
Welkom !
Jur
(Zenofiel)

Hallo StateOfMind,

Welkom op dit horlogeforum. Als je al een poos meeleest, hoef ik je niet te vertellen dat dit best een leuk en gezellig forum is. En ook dat we dol op foto’s zijn. Wie weet helpt een leuke foto van jou Zeno wel de acceptatiegraad te verhogen:) (…stille hint;)).

Welkom op het forum.(tu)

Welkom Stephan, het gaat vast lukken om via het forum de verzameling in de lift te krijgen :wink:

Welkom op dit Forum, Stephan,

Als je al jaren meeleest, dan weet je precies hoe alles werkt hier. Leuk dat jij je na al die jaren nu geregistreerd hebt, maar beter laat dan nooit.
Nu kun je ook meedoen aan de discussie’s en vooral foto’s laten zien.

Welkom Stephan!

En zoals al gezegd; We zijn hier gek op foto’s!

Welkom op het forum, Stephan!

Mijn beste,

Van harte welkom op dit majestueuze forum.
Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen.

En vanzelfsprekend is het zo dat een horloge waar jij blij mee bent het belangrijkste is. En dat is maar goed ook.
Maar met de Tissot Le Locle Powerreserve met witte wijzerplaat, Romeinse cijfers en een zwarte leren band, maak je vele, vele blij. Want het is een waar genot om daar naar te kunnen kijken op dit forum.
Succes met je keuze.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hallo Stephan,

Welkom op het forum en veel succes met je besmetting ;).

Groet,
Alex

Allen dank voor het welkom!

Ik zal morgen bij daglicht eens een gsm-foto maken.

Welkom!

Welkom !

Overigens: tips onder de 1000 EU; wellicht Hamilton, Stowa, Damasko, Archimede… De Tissot Le Locle is ook een goede keus dunkt me

Groet
Mark