Even voorstellen - Steven2

Hallo,

Ik lees al enige tijd mee op het horlogeforum en heb in die tijd al een aantal interessante/leuke topics voorbij zien komen.
Daar ik afgelopen januari mijn eerste ‘echte’ horloge heb aangeschaft en daar recent een horloge voor mijn vriendin is bijgekomen leek het mij wel leuk om me aan te melden. Dus bij deze…
Ik ben 35 jaar en woon in Rotterdam.
Zoals ik al zei, afgelopen januari over gegaan tot de aanschaf van een nieuwe Breitling Seawolf bij een erkende dealer vlakbij de belgische grens. Ik was al enige tijd van plan een horloge in het hogere segment te kopen en tijdens het orienteren werd al snel duidelijk dat mijn voorkeur uit ging naar Breitling en Rolex. Vraag me niet waarom maar is gewoon een gevoel. Dus voor mezelf een budget vastgesteld en daar kwam de Seawolf met index uurmarkeringen en black dial als favoriet uit naar voren. Na nog wat twijfelen is deze het uiteindelijk toch geworden. Nog steeds heel erg blij mee overigens.
Daar mijn vriendin bijna ‘the big 4-0’ naderde en ik ondertussen besmet was geraakt met het horloge virus ( mede dankzij die,vind ik, geweldige filmjes van Jasper van A’dam Vintage Watches) na gaan denken om ook voor haar een horloge aan te schaffen.
Dit is de Rolex 34mm Oyster Perpetual met white dial geworden. Nieuw aangeschaft bij een erkende dealer in Belgie.
Ook mijn vriendin is erg blij met haar horloge en kan zich nu al geen dag meer zonder voorstellen. Het virus is dus besmettelijk :joy:.
Ik heb eigenlijk geen uitgebreide foto’s op mij telefoon staan behalve deze die ik geupload heb.
Dit is tot nu toe mijn verhaal.
Vragen of opmerkingen zijn uiteraard welkom.
Groetjes

33 likes

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst! De filmpjes van Jasper zijn idd. interessant en leuk, helaas kom ik er de laatste tijd niet zo aan toe om ze te bekijken. Ik bewaar ze maar voor de kerstvakantie! Best een goede keuze Breitling en Rolex, zelf ben ik nogal van Omega!

Van harte welkom :clap:

Van harte welkom op ons mooie forum

welcome
have fun :wink:

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom!!

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

image

welkom-home

Welkom

Welkom hier! :+1:

Welkom, Steven en nog veel plezier op ons forum.

Welkom op HF !

download

Welkom.

Welkom. Goede keuzes.

Welkom en enjoy!

Ik zie dat je de welkomstkit van het HF al ontvangen hebt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou Steven, zo een vlotte schrijver is méér dan welkom op dit prachtig forum, ben benieuwd naar de volgende topics van je, :+1:

Welkom.

Van harte welkom!

Welkom op HF :+1: