Even voorstellen Stigter

Goed dat je je hebt aangemeld!
Idd erg keuke Oris heb gem zelf ook een tijd gehad, maar kon helaas niet wennen aan de kast. Uiteindelijk voor zijn oudere broertje gegaan.

Veel draagplezier alvast!

1 like

Welkom!

Leuk verhaal. Welkom!

Leuk om naast de gesprekken nu ook de collectie erachter te zien!
Veel plezier en succes met het uitbreiden ervan :smile:

En welkom hier!

1 like

Welkom hier .

Welkom, welkom!

WelkomšŸ–’šŸ˜Š

Welkom op HF

Nogmaals bedankt.
Vandaag der Meistertaucher voor het eerst om…

Maar ik vind hem toch wat klein overkomen rond mijn pols. Uiteraard is het een ontzettend mooi horloge, maar toch… Ook alle schakels moeten gebruiken om de juiste bandmaat te krijgen.
Wat vinden jullie?

3 likes

Ik had naar nu blijkt dus een dubbel account, account stigterfarmerto is opgeheven (of in ieder geval niet meer actief).
We gaan met dit account lekker verder!
Excuses voor de verwarring.

Te klein of niet te klein is smaak.

Maar kanonne, wat heb jij een grote pols.
Mooi horloge. Ik heb de mijne laatst verkocht om de funds vrij te maken voor een Meistersinger, maar stiekem mis ik de Oris wel. Wat een fijn dragend horloge zeg!

Groot? Ik heb mijn horloges toevallig gepast toen ik rond de 16 jaar oud was… (Die heb ik uiteraard ook nog). Toen droeg ik mijn horloges zoals nu, niet te strak, maar zeker ook niet te los.
Ik pas ze gewoon nog. Polsen zijn niet groter of kleiner geworden.
Linkerpols is iets smaller dan rechts. Maar moet wel zeggen… Heb vanaf mijn 12e tot ongeveer mijn 27e actief gesport, maar zeker ook gewerkt (bij een boer).
Zal mijn bouw wel zijn…
Helaas vallen dus veel horloges dan ook af, omdat ik ze niet mooi vind staan. Dit heb ik ook met de Meistertaucher, schitterend horloge, maar heb de klik er niet mee. Terwijl ik hem moest hebben…

In overleg met de verkoper heb ik hem weer te koop gezet. Vond het wel zo eerlijk om Jay hierover in te lichten. Jullie noemen dat geloof ik flipperen he? Ik ben niet zo’n flipperaar, maar weet ook dat dit horloge weinig tot geen draagtijd krijg. Daar is hij wel gewoonweg te duur voor.