Even Voorstellen SuperDuiker

Beste horloge fanaten en liefhebbers,
Ik doe al een tijdje mee maar zal mij even voorstellen.
Mijn naam is Tom ben 63 jaar jong, en gek van Duiker horloges.
Dat komt omdat mijn vader een beetje in horloges handelde voor familie en kennissen.
Ik was vrij jong toen ik mijn eerste Seiko Bull Head kreeg / kocht.
Daar stond op Water Resistent ! Dus ik op een mooie zomerdag er mee zwemmen!
En in de avond condens onder het glas! Ik was helemaal kapot en verdrietig. Mijn illusie naar de maan.
Mijn vader heeft hem open gemaakt en op de kachel laten drogen.
Maar toen kwam hij met mijn eerste echte onderwater horloge! Seiko automaat 150 mtr!
Mijn droom ging in vervulling zo mooi!
In die tijd als ik er mee ging zwemmen dan werd ik gewaarschuwd door andere mensen. Hallo U heeft uw horloge nog om! Waarop ik trots kon zeggen. Dat is geen probleem deze kan er tegen. Dat was zo stoer!
Dus sinds die tijd gek van waterdichte horloges zolang er maar een duikring op zit vind ik het mooi.
Inmiddels heb ik er veel van Rolex SD, Omega JB, Panerai 1000 mtr. vele Seiko enz.
Die eerste automaat liep niet zo op tijd. Maar toen kwam die 150 mtr Kwarts en die liep wel mooi.
Tegenwoordig zet ik ze vaak niet eens op tijd als ik wissel.
Als men dan zegt dat mijn horloge niet op tijd staat Dan zeg ik! ik kijk niet naar de tijd maar alleen hoe mooi hij is! En dat vind ik ook!
Bij deze wil ik ook diegene waar ik via marktplaats een Helberg duiker heb gekocht en lid is van HF Hij heeft mij ook op dit Forum gewezen. Door hem ben ik nu Lit van dit mooie forum geworden.
Ook Subzero19 bedankt voor het mooie Helm horloge en het aardige gesprek toen ik hem kwam ophalen.
Ook Fossati bedankt voor de Rotary en voor de mooie prijs en de goede verpakking.
Ook Goswin bedankt voor de HYPERTEC olie gevuld was ook een gezellig gesprek.
En bedankt voor alle HF leden voor al het leesstof ook al is het heel veel om het allemaal door te lezen.
Het is ook verleidelijk om niet alle duiker te kopen welke hier worden aangeboden.
Duiken doe ik niet wel geprobeerd maar moeite met ademhalen onderwater.
Komt door mijn schoolzwemmen vroeger. Je werd erin gegooid en zoek het maar uit. als het fout ging kwam er wel iemand met een haak.
Nogmaals alle dank en een gezellig HF
Groet Tom. SuperDuiker

44 likes

Hi Tom, leuke introductie! Welkom op het forum en veel Duik(ers)plezier!

Groeten uit het Brabantse waar de koffie voor je klaarstaat als je er de tijd voor hebt :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom! En we zijn hier gek op foto’s! :wink:

1 like

Welkom Tom!

1 like

Hoi Tom, mooi verhaal en welkom op ons forum. Oh ja, wij zijn gek op foto’s…

1 like

:facepunch:t2: :muscle:t3: Welkom!

1 like

1 like

Welkom Tom en veel plezier op het forum!

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum!

1 like

Welkom Tom, leuke introductie :+1:t4: enthousiasme straalt uit je bericht.

:joy:

Nou ben ik ietsies jonger, maar dit herken ik wel ja :angry:
Ben wel een waterrat, maar hou niet van duiken.

1 like

Van harte welkom hier, Tom! :slight_smile: :+1: We houden hier van foto’s! :wink:

1 like

Welkom op het forum Tom!

1 like

Welkom Tom

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Tom…:grinning:

1 like

Welkom! Leuk dat het enthousiasme ervan af straalt. Wat is volgens jou dan het ultieme duikhorloge?

1 like

image

1 like

Ik denk dat ik die nog niet gevonden heb. Dus die zoek ik nog!

2 likes

Oké deze dan. Weet iemand er meer over?
Heb ik op RikkeTik beurs gekocht was stuk! Maar Wesseling en Vreeker Alkmaar Heeft het perfect gerepareerd.
Benthos 1pro 1000 mtr|415x500