Even voorstellen? - Svenne

Graag wil ik me even voorstellen.

Ik ben Sven en ben woonachtig te Lummen (BE) met een leeftijd van 34 jaar.

Ik ben (denk ik) een laatbloeier in de horloge scene.

Ik heb altijd andere prioriteiten gehad, maar nu is de tijd rijp om bewust om te gaan met wat ik aan mijn pols hang.

Ik ga trouwen op 06/06/2020 en hoop hier de begeleiding te vinden en kennis te vergaren om een mooie horloge te hebben op deze dag.

Zo dit is dan ook mijn hoofdreden om er zo in te rollen en te leren bewust te kopen zodat ik dingen in de collectie ga vergaren die waarde hebben en later aan mijn (toekomstige) kinderen kan doorgeven.

Ik ga zeker mijn steentje bijdragen hier op het forum.

groeten
Sven

20 likes

Welkom hier…:grinning:

1 like

hoi… welkom.
nooit te laat hoor. :wink:
mooie vooruitzichten in ieder geval. :slight_smile:
succes met de speurtocht and have fun

1 like

Welkom, Sven en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom

1 like

Mijn beste,

Sven, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom!

1 like

image

1 like
1 like

Welkom Sven van een mede Belg! Heb je al een idee welk type horloge je zou willen aanschaffen?

1 like

1 like

:point_up_2:t4::point_up_2:t4::point_up_2:t4: de belangrijkste vraag.

En welkom :beers:

1 like

5 minuten van hier en 10 minuten van @Chelmswood, die overigens ook gaat trouwen, hij kan je dus advies geven over horloges én trouwringen :wink:

Welkom!

1 like

welkom-home

1 like

Eindelijk iemand die op de juiste wijze woonachtig is. Hulde! Het verbaast me niet dat dat ook nog eens een Vlaming is, jullie beheersen de taal mooier.

Welkom!

Wat dat advies betreft: als er tachtig man reageren heb je waarschijnlijk al negentig adviezen in de kontzak. :wink:

1 like
1 like

Welkom op het forum!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom Sven! Heel veel plezier gewenst met de zoektocht naar al het moois :grin:.

1 like