Even voorstellen - Tafioris

Beste leden,

Ik ben nieuw op dit forum ik heet Tamas en ben 19 jaar.

Even kort over mijn horloge hobby.
Ik ben sinds een paar jaar helemaal horloge gek. Ik heb zelf als eerste horloge een Prisma Dome Beauty lichtbruin gekocht. Ik vind de kast mooi en het is gewoon een ‘klassieke’ stijl en daar hou ik wel van. Het is elegant en de Dome maakt het helemaal af.

Ik ben toen een beetje gaan kijken naar horloge video’s en vond het steeds interessanter. Ik dacht ik wil gaan voor een echt horloge. Maar ja je kan niet gelijk een Oris, Rolex of Omega kopen. Dus toen ben ik gaan kijken naar de verschillende uitstralingen van horloges. Ik vond het merk Spinnaker wat van origine een zijlboten merk is. Ik werd toen verliefd of de Spinnaker Vessel SP-5027-55 quartz chronograaf. Het hout wat op de basel zat en de schroeven deden mij denken aan een boot en de reddingsband de rode met wit. Ik wilde hem hebben en kreeg hem zo van mijn ouders voor mijn verjaardag.

Nu heb ik dus 2 horloges in mijn collectie. Ik wil dit nu gaan uitbreiden naar 3 door binnenkort een Oris horloge te gaan halen. Een eerst ‘echt’ horloge van mijn eerst verdiende geld.

Ik wil graag door op dit forum te blijven meer leren over de uurwerken van Oris en hoe dit alles tot stand is gekomen.

Groet, Tamas (Tafioris

25 likes

Welkom!

Een hoop Oris fans hier



6 likes

Dit is mijn eerst horloge de Prisma Dome

Dit is mijn tweede horloge de Spinnaker Vessel

3 likes

Mooie collectie!!! #jaloers

Hoi Tamas,

Welkom op het forum!
Oris is top, daar zul je geen spijt van krijgen.

1 like

Welkom kerel, geniet van al het moois hier. :+1::+1::+1:

1 like

Alles de grijs/oranje is er nog hoor :sweat:

1 like

Welkom hier, enjoy!

Welkom hier en veel leesplezier. Veel succes met de zoektocht :ok_hand::+1:

image

Welkom op het forum Tamas! Je gaat hier vast een hoop leuke dingen zien en inspiratie opdoen. :smiley: Veel plezier en succes met de zoektocht naar je Oris. :smirk:

image

Welkom op HF Tamas,
Mooi cadeau ook van je ouders !
Ben benieuwd naar de Oris…

attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

1 like

Lol, waar begint “echt” en eindigt “niet echt”?
Gelukkig heb je nog een heel leven voor je om hier achter te komen!!
Maar leuk dat je er bent, hoor. Welkom.

2 likes

Welkom! Zoals sommigen hier al schreven. Wanneer is iets echt en wanneer niet?

Ik beschouw Invicta horloges als echt, terwijl sommigen hier dat misschien niet zullen doen. Wie heeft er gelijk? :grimacing: Dat vraagt om een topic, als die er niet al is.

2 likes

(Nogmaals) welkom!
Met Oris zit je altijd goed! :grin:

2 likes

Welkom :+1:

1 like

Van harte welkom hier. :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom op het forum!

1 like