Even voorstellen - TB1975

Beste forum leden,

Ben nu een tijdje aan het lezen hier, tijd om me even voor te stellen.

Sinds een paar jaar woonachtig in Sneek (maar geen Fries) met vrouw en kind, hiervoor lang in Den Haag gewoond.

Al sinds kind bezig met horloges, sinds de laatste jaren kwam ook het budget voor horloges zonder een batterij. Dus de Fossils, Swatches e.d. liggen ergens in een la of zijn verkocht op MP.

Ik werk als freelancer in de IT, een tijdje geleden min of meer als binnenpretje mezelf een jaar target gegeven, en als ik die haal dan mag ik wat moois uitzoeken (je moet toch wat als eenpitter).

Ondertussen zit ik dus serieus in de kerstvakantie nog wat uurtjes te maken om het te halen, dus die zelf-motivatie lijkt goed te werken :smile:

Score tot nu 5 van 8 jaar gehaald, wat opleverde een:

  • Nomos Tangente datum (m’n dress horloge voor op kantoor)
  • Tudor Black Bay Black (m’n doordeweeks casual horloge)
  • Seiko SKX007 (er moest dat jaar ook een huis worden gekocht… wel gemod met saffierglas en mooie nato)

Stiekem is die Seiko wel m’n favoriet, afgelopen zomer 5 weken in Thailand non-stop gedragen en ook mee gedoken, gaf geen krimp.

Wishlist:
Ik heb nog 2 ‘jaarbonussen’ te spenderen, die besteed ik waarschijnlijk aan een

  • Panerai 112 (ben er net 1 misgelopen dus misschien probeer ik het via hier)
  • Seamaster 300M (ouder model, de 2254.5000)

Uiteindelijk zal en moet er ook een Submariner 14060 komen, maar die stijgt zo hard in prijs daar valt niet tegen aan te werken.

Bijgevoegd een foto van de Tudor, de anderen zal ik later toevoegen!

En bij deze van de Nomos:

25 likes

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom…:grinning:

Welkom!:+1:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom.

gelukkig maar.:clown_face:

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :+1:

Welkom!

Welkom!

welkom-home

Welkom op het forum! :space_invader:

image

Welkom

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges!:wink::+1:

Welkom hier!

Welkom en nog veel plezier op HF.

Welkom!