Even voorstellen … terug van weggeweest Benjamin / BenKermit

Goedemorgen… vanuit Japan dan, diep in de nacht voor jullie denk ik zo!

Ik heb me in het verleden al eens voorgesteld maar zag gisteren dat dat een kleine… niet schrikken… 5 jaar geleden is :open_mouth::flushed:. Sorry!!

Bij deze nog maar even kort, Benjamin & nog steeds gek op alle mechanische horloges met een kleine voorliefde voor Rolex en Tudor. Draag zelf veel mijn prachtige bronzen (foto’s komen nog!) & daarnaast af en toe, mijn naam verraad het al haha… de Kermit, origineel en dan 2005!:heart_eyes:

Ik ben een tijdje inactief geweest door drukte met werk… wel nogsteeds gek op horloges, reis erg veel voor werk dus neem ook elke maand 1/2x een kijkje bij de rolex store op schiphol… Het leuke is dat ze me inmiddels herkennen… het minder leuke is dat ik tot nu toe hetzelfde antwoord gehad heb… je raad het al, 3 letters 1 woord… NEE :sob:. Maargoed, blijven proberen, de aanhouder wint,

Nu we een heel aantal jaren verder zijn, het qua werk allemaal wat smoother loopt ga ik toch weer verder kijken om de collectie uit te breiden, nieuw aankoop bij een AD is de dream maargoed, dromen zijn bedrog en dat blijkt de laatste jaren wel🙂‍↕️. Nochtans ga ik op vrijwel elk land waar ik ben opzoek naar de AD… proberen kan geen kwaad haha!

Ik zal straks nog even een topic openen in de “gezocht” rubriek, maar ben zachtjes aan opzoek naar een 116610lv en de 126710blnr… oyster! De hulk is er niet meer dus dat wordt dik betalen maargoed… liefde gaat door de maag… eh pols☺️

Ik zag toevallig een recent topic van iemand anders die zijn blnr aan bood maar inmiddels toch besloten heeft hem te houden :see_no_evil:

Het zijn toch serieuze bedragen dus als ik hem dan zo grijs / tweedehands moet kopen, het liefst via een semi-bekende / vertrouwde weg! Heb hier in Japan al gekeken maar die prijzen zijn ook niet echt aanlokkelijk (grijs uiteraard):joy:

Dank alvast en ik ga waarschijnlijk weer wat actiever zijn hier op het forum!

Voor nu, arigato, alvast een goedemorgen en ik geniet nog van ieders plezier op dit forum!

Groetjes,
Benjamin

53 likes

Welkom terug Benjamin en succes met de zoektocht! :hugs::pray:

1 like

Goedemorgen Benjamin, veel te beleven daar, ook op horloge gebied! :+1:

1 like

Ja ? De prijzen in tokio vielen me tegen… Osaka schijn je tax free te kunnen shoppen! Maar eerlijk is eerlijk heb me nog niet verdiept in de huidige prijzen, het is meen ik iets gezakt?

Wat zijn realistische aankoop prijzen in EU voor full sets hulk & batman oyster? En maakt een aziatische garantie / aankoop kaart uit ?

Dacht, na even snel zoeken, een hulk die op ong 16.000 zit en een batman rond de 14/15 (116710)

We reizen morgen naar Osaka en zijn daar 3 dagen dus wilde zeker even gaan koekeloeren!

Groetjes en alvast dank,

2 likes

Welkom ( weer ) :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom op HF Benjamin. Leuk dat je ons meeneemt op je horloge reis. Foto’s van je huidige collectie worden gewaardeerd :smile:

1 like

Welkom terug Benjamin, op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier en je weet het… we zijn dol op plaatjes hier…:wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom (terug) en succes met het zoeken. Altijd leuk open naar een nieuw horloge :+1:

1 like

Ik doelde niet zozeer op prijzen en ben daarvan ook niet zo op de hoogte. Ik dacht meer aan interessante JDM modellen van Citizen, GS, Seiko, Casio. On ieder geval veel plezier verder op je reis! :grinning::+1:

1 like

welkom-home

1 like

Welkom, net als vijf jaar geleden.
Taxfree kopen kan bij meerdere winkelbedrijven in Japan. Krijg je daarvan een aantekening in je paspoort en dan op Schiphol bij de douane de BTW betalen. Ik zie het voordeel er niet van in, tenzij het om een specifiek model gaat, dat je hier niet kan kopen.
Mooi land wel en vooral schoon en netjes.

1 like

Welkom terug…:+1:

Weg van teruggeweest, welkom Benjamin

1 like

Mijn beste,

Welkom terug!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom terug. :+1:

1 like

Welkom terug! Succes met je zoektocht!

1 like