Goedemorgen… vanuit Japan dan, diep in de nacht voor jullie denk ik zo!
Ik heb me in het verleden al eens voorgesteld maar zag gisteren dat dat een kleine… niet schrikken… 5 jaar geleden is . Sorry!!
Bij deze nog maar even kort, Benjamin & nog steeds gek op alle mechanische horloges met een kleine voorliefde voor Rolex en Tudor. Draag zelf veel mijn prachtige bronzen (foto’s komen nog!) & daarnaast af en toe, mijn naam verraad het al haha… de Kermit, origineel en dan 2005!
Ik ben een tijdje inactief geweest door drukte met werk… wel nogsteeds gek op horloges, reis erg veel voor werk dus neem ook elke maand 1/2x een kijkje bij de rolex store op schiphol… Het leuke is dat ze me inmiddels herkennen… het minder leuke is dat ik tot nu toe hetzelfde antwoord gehad heb… je raad het al, 3 letters 1 woord… NEE . Maargoed, blijven proberen, de aanhouder wint,
Nu we een heel aantal jaren verder zijn, het qua werk allemaal wat smoother loopt ga ik toch weer verder kijken om de collectie uit te breiden, nieuw aankoop bij een AD is de dream maargoed, dromen zijn bedrog en dat blijkt de laatste jaren wel🙂↕️. Nochtans ga ik op vrijwel elk land waar ik ben opzoek naar de AD… proberen kan geen kwaad haha!
Ik zal straks nog even een topic openen in de “gezocht” rubriek, maar ben zachtjes aan opzoek naar een 116610lv en de 126710blnr… oyster! De hulk is er niet meer dus dat wordt dik betalen maargoed… liefde gaat door de maag… eh pols☺️
Ik zag toevallig een recent topic van iemand anders die zijn blnr aan bood maar inmiddels toch besloten heeft hem te houden
Het zijn toch serieuze bedragen dus als ik hem dan zo grijs / tweedehands moet kopen, het liefst via een semi-bekende / vertrouwde weg! Heb hier in Japan al gekeken maar die prijzen zijn ook niet echt aanlokkelijk (grijs uiteraard)
Dank alvast en ik ga waarschijnlijk weer wat actiever zijn hier op het forum!
Voor nu, arigato, alvast een goedemorgen en ik geniet nog van ieders plezier op dit forum!
Groetjes,
Benjamin