Dank allen voor het warme welkom
Dank voor het welkom!
Wat betreft mijn horloges:
-
SARB - Mijn oom draagt sinds jaar en dag een Grand Seiko snowflake (waar ik stiekem wel een eetje verliefd op ben). Bij het uitzoeken van mijn eerste mechanische horloge wilde ik dus in die richting gaan kijken. Het zal hier geen verrassing zijn dat bij het zoeken naar een betaalbaar GS-achtig horloge ik uitkwam bij de SARB033 (of 035). Met alle lof dat het klokje krijgt was het geen moeilijke keuze!
-
Ray II - Bij het winnen van een prijsvraag kon ik kiezen uit een selectie horloges, waaronder een daniel wellington, enkele casio’s en de Orient ray II. (moet ik nog verder gaan?
) Het is niet echt mijn type horloge, maar wel lekker om iets stevigs met 200m waterdichtheid te hebben.
-
Conquest VHP - Ik wilde graag een HAQ horloge hebben, simpelweg om geen omkijken te hebben naar het synchroniseren etc. Toevallig ben ik lange tijd geïnteresseerd geweest in de mechanische conquest, maar vond de schouders om de kroon iets minder en de lume was ronduit slecht. Toen was daar de conquest VHP welke voldoet aan alle hiervoor genoemde, dus gekocht!
-
Swatch - Toen ik klein was heb ik uren (mischien bij elkaar opgeteld wel dagen) naar een swatch staan kijken en was dat mijn ultieme doel, want die €50 was toen wel veel haha. Het is nu mijn recentste aankoop en puur uit nostalgisch gevoel gekocht. Nog geen moment spijt van, gewoon een lekker gooi en smijt horloge.
Wat betreft foto’s: komen eraan
Nalv interesse enkele foto’s van mijn horloges (voor de oplettende toeschouwer, ik draag inderdaad de gesp aan de 6 uur kant):
Wat betreft de bandjes:
Swatch en Orient op originele bandjes, Seiko op kalfsleer in krokopatroon en Longines op blauw struisvogel met vilndersluiting.
Wat een duidelijk en interessant verhaal bij ieder van de horloges! En mooie foto’s.
Veel plezier hier!!
Welkom op HF!
Mooie collectie en die blauwe struisvogelband is érg cool!
Welkom!
Welkom! Mooie foto’s.
Welkom.
Welkom! Mooie collectie en een Panerai past hier perfect bij.
Welkom
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.