Even voorstellen TiBrew

Hallo HF!

Ik lees hier nu al een tijdje mee en heb toch maar eens een account aangemaakt, dus een klein stukje over mij…;

Wat heb ik nu:

• Seiko SARB033 - draag ik ongeveer de helft van de week
  • Longines Conquest VHP - voor de andere helft van de week
  • Orient Ray II - Voor activiteiten waarbij evt. het horloge beschadigd kan raken
  • Swatch once again - Voor vakanties waarbij het niet uitmaakt of ie evt kwijtraakt of iets :wink:

Op korte termijn ben ik van plan een Panerai te kopen (nog niet beslist of het Luminor of Radiomir wordt).

Als geld geen issue was zou ik een A. lange & Sohne Zeitwerk met minute repeater kopen.

Ehhhmm… nog meer te vertellen? Ik zou zeggen mocht je iets willen weten, vraag maar raak. Fijne dag!

19 likes

Welkom op HF

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom, in die inspirerende wereld van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en geniet van al het moois hier

TiBrew: hartelijk welkom hier!

Panerai: machtig mooi merk!

Welkom op het altijd interessante HF en veel plezier hier!

Welkom en veel plezier op ons forum.

Hallo! Welkom

Welkom en veel plezier op HF!

Mooi, mooi, mooi! :+1:

1 like

Welkom

Welkom op het forum!

Ah, ik heb wel een paar vragen. :smiley:

Hoe ben je geïnteresseerd geraakt in horloges, en hoe ben je erop gekomen om te kiezen voor de SARB033, Conquest VHP, RayII en de Once Again? Leuke verzameling overigens al. De Swatch moest ik opzoeken, maar toen ik hem zag herkende ik hem wel. :stuck_out_tongue: Heerlijk no nonsense horloge. :+1: Ben je ze tegengekomen in de winkelstraat of was het een zeer weloverwogen keuze via internet? Of een combinatie daarvan?

Heb je naast horloges ook een telefoon of een fototoestel waarmee je foto’s kunt maken van die horloges? Niets moet natuurlijk, maar ik vind het hartstikke leuk om foto’s te zien van andermans passie, en specifiek van hun horloges, en ik zie dus ook uit naar foto’s van jouw horloges. :sunglasses: En ik ben vast niet de enige. :innocent:

1 like

Welkom,:+1:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom hier!

Eh, heh. Hehehe. Prima, maar laat even weten of het NSFW is of niet.

1 like

In specifieke gevallen mogen ongepaste foto’s ook per pb. Ik was erg blij met de foto van je ‘bloemen’, Fate. :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Welkom op HF !
attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Welkom op HF :+1:

Je smaak betreft lange valt bij mij goed! Veel plezier op het forum en met het uitzoeken van je Panerai!

1 like