Even voorstellen: Tilburg013

Goedemiddag, in het kader van ‘even voorstellen’. Ik ben Tim, bijna 39j, vader van 3 jonge kinderen en woonachtig in het feeërieke Tilburg (Reeshof).

Mijn horloge carrière is ooit begonnen met een Festina, later een Longines Hydroconquest en momenteel een Breitling Colt Skyracer (2018). Deze hoop ik later in het jaar te kunnen verkopen om een duiker aan te kunnen schaffen.

Prijsrange is 4000-5500€ incl de inruil van de Skyracer. Ik wil een duiker aanschaffen bij een AD (kan een goede rep niet van een orgineel onderscheiden) en wellicht makkelijker met garantie.

Ik ben nog op zoek naar een mooie opvolger en alle input is welkom :slight_smile: Mijn shortlist tot op heden:

1. Tudor Pelagos LHD (met stip op 1)
  2. Tudor Pelagos m25600tb-0001
  3. Tudor Pelagos 39
  4. Squale 1521 Marina

61 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

welkom, en succes met de (mooie) jacht :slight_smile:

1 like

Welkom op dit mooie forum Tim!

Een duiker plus 4/5.5k budget geeft veel mogelijkheden, dus iets meer informatie over wensen, zou welkom zijn. :sweat_smile:

Ondertussen zeg ik een Squale 1521, maar die staat al op plekje 8. Je zou hem evt. kunnen verplaatsen naar plekje 2. :crazy_face:
Ik heb hem zelf ook en hij draagt ontzettend fijn.

Op staal is ie ook erg mooi, trouwens! :grimacing:

4 likes

Welkom, mooie collectie :ok_hand: veel plezier hier!

1 like

FTFY :joy:

2 likes

Verkeerd gelezen, dacht dat de Longines er nog was😂

2 likes

Van harte welkom.

Suggesties genoeg maar als iets met stip op 1 staat dan moet je die gewoon kopen.

Jong gebruikt kan je ook prima aanschaffen bij de goed gereviewde aanbieders (zowel particulier als professioneel) die hier op het forum zitten. Is zeer aan te bevelen. Bijna risicoloos en scheelt je toch weer een flinke duit.

2 likes

Welkom Tim emot-tiphat

1 like

Welkom Tim. Veel plezier hier.

1 like

Welkom Tim en als advies voor je shortlist kan ik heel kort zijn:

Pelagos!!! :sunglasses:

1 like

welkom op dit mooie Forum :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom Tim :+1:

Happy hunting!

image

1 like

Welkom Tim​:clock12::clock1230::clock1::clock130::clock2::clock230::clock3::clock330::clock4::clock430::clock5::clock530::clock6::clock630:

1 like

Tim, welkom op HF!

1 like

0000002195

1 like

:wave:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier!

Je krijgt enorme bonuspunten voor het gebruik van het woord feeëriek, en voor het feit dat je je kinderen gewoon kinderen noemt. Hulde! Klein puntje van kritiek: Je woont in Tilburg, of bent woonachtig te Tilburg. :slight_smile:

Zo jammer, dit. Kan ik je overtuigen om een horloge aan te schaffen wat beter bij je toverachtige taalgebruik past?

Kijk. Een Santos Dumont is nog eens iets waar de middelbare vader van een stijlvol gezin mee thuis kan komen. Hou je nog duizend ballen van je budget over ook. Daar kun je met goed fatsoen prima een mooi waterdicht horloge voor scoren:

Zit geen duiker bij, maar dan heb je een two piece verzameling die vakantie-proof is terwijl je er op kantoor of bij gelegenheid niet uitziet als een werkloze bouwvakker.

Tja, de betere grijze dealer werkt net zo fijn, zo niet fijner. Of kijk hier anders eens in het blauwe deel. Komen genoeg Tudors voorbij als je dan echt je geld stuk wilt slaan op zoiets generieks als een duikhorloge.

4 likes