Even voorstellen: Tilburg013

Welkom!:smiley:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Van harte welkom Tim!

1 like

Welkom Tim, hier een trotse LHD eigenaar.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom!

De LHD is zeker een aanrader, heel gaaf! en als 2e zou ik kijken naar Omega seamaster 300m die ik ook al voorbij zag komen hier. Nieuw wellicht te duur, maar bij een bekende grijze dealer als een q-watches of ten2two heb je ook de zekerheid dat hij echt is en dan is hij wel binnen je budget op te pikken. zeker met de inruil.

1 like

Hoe bevalt het horloge en dan met name de hoogte van de kast? Draag je hem wel eens met een overhemd?

Dikte valt wel mee, je went er snel aan. Je zou hem gewoon eens moeten passen om een duidelijke mening te krijgen. Je bent altijd welkom op de koffie.:coffee:

1 like

Welkom op het forum! :hugs::pray:

1 like

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom Tim. Het is mooi wonen in de Reeshof :wink:

Welkom!

Mooi zou ik het niet noemen :stuck_out_tongue: maar we komen uit de binnenstad met 3 kleine kindjes dus wel heel praktisch :wink:

1 like

Welkom!

Verstandig. Ik denk dat menigeen die denkt dat hij het wel kan, van een koude kermis thuis komt. Hoewel, als je er nooit achterkomt, is ‘ie effectief echt :sweat_smile:

Haha en ik andersom :blush:

Toch sneller gegaan dan gedacht…

Kwam deze Aquaracer tegen in het blauwe gedeelte. Kreeg er de kriebels van… en vandaag opgehaald. Bedankt voor de tip :grin:

7 likes