Even voorstellen TimDries68

Goedemorgen,
Na al veel info geabsorbeerd te hebben, ga ik nu meedoen… Met 'n horloge als enige sieraad buiten m’n trouwring ;-), ben ik me steeds meer gaan interesseren voor horloges. En heb sinds kort ‘n’ echte automaat… Dus nu hier.
Het is 'n Magrette, en ik ben er weg van. Prachtig.
‘n Regattare II. Ik zou er graag nog een hebben, maar dan een zilverkleurige jast of titanium.
Ik heb ‘n Certina DS die ik dan graag zou willen ruilen, tzt… Dus mocht er in de toekomst iemand zijn die dit ziet zitten…
Voor nu mooi dat ik mag’ meedoen’.
Vriendelijke groet, Youp.

19 likes

Welkom, veel plezier op het forum. :+1:

Het is alleen geen sieraad, het is een stuk gereedschap! :wink:

image

Welkom hier. Pas op voor je portemonnee.

Welkom!

Welkom!

Met die Certina is ook niks mis. Hoe langer ik me met horloges bezig houd hoe meer ik tot de conclusive kom dat mensen onterecht de neus ophalen voor andere technologie, zoals quartz, spring drive, electrostatische quartz, solar, stemvorken en high-frequency quartz.

Kortom, als die DS een quartz is hoef je je niet te laten verleiden door mensen op dit forum die reopen dat dat dan zielloos is. :slight_smile:

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

Welkom, je weet als je ingelezen bent, fotos erbij horen :joy:

1 like

Hallo Youp, van harte welkom op het forum.

En ehh, we zijn hier dol op foto’s :wink:

1 like

Welkom en geniet van al het moois hier :+1:

:point_up_2: Spring Drive is echt top! Waanzinnig hoe de secondewijzer zweeft als het ware :heart_eyes:

2 likes

Welkom!

Dat kun je met een Bulova UHF quartz van 180 ballen ook meemaken. :slight_smile: Maar serieus, Spring Drive GS is cool, ik zou alleen willen dat ze een totaalverbod op vermaledijde power reserve meuk op de voorkant hadden, en die wijzertjes op de achterkant in het uurwerk plaatsten.

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Welkom op HF !
Ik ben benieuwd naar de foto’s

attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

Zeker!

Eens, heb wel eens een gouden variant gepost, met een gouden stardust wijzerplaat, had de power reserve op de achterkant (acht dagen power reserve overigens). Heeft jammer genoeg een ietwat grote kast en is heel duur.

1 like

Welkom👍

Daarom heb ik voor Quartz gekozen. 39mm kasten van 10mm dik.

Terug naar de Certina DS van de topicstarter: Comfortabele horloges met prima ontwerp van een gedegen merk. :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Youp, binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom👍

Welkom Youp!

Ik sluit me aan bij Chris: die Certina gewoon houden. Quartz wordt door menigeen ondergewaardeerd.

Veel plezier op dit onvolprezen forum!