Ik volgde hier al een tijdje maar vond men weg niet altijd op het forum en was niet mee met de trust levels
Anyway, Ik ben Tom, ergens tijdens Covid vond ik het een top idee om een eerst serieuzere horloge aan te kopen. Dit werd de Black Bay 58… en toen ging het snel … Seiko SPB143, Speedmaster, en plots was daar ook een Explorer 2 … oh ja, het liep verder uit de hand met een Oris x Hodinkee diver 65, Pelagos 39, FXD, Tag Heuer Glassbox, en de occasional microbrands …
Als fotograaf met teveel tijd over begon ik foto’s te posten op Instagram en dat liep dan ook weer wat uit de hand … op vandaag ben ik actief als freelance fotograaf voor een aantal merken (vooral trots op alle met Studio Underdog)
Ik ben uiteraard eerst en vooral een watch enthusiast maar door deze mix heb ik het geluk om met veel horloges in contact te komen.
Ergens onderweg kwam er ook een Youtube kanaal bij waar ik me concentreer op het brengen van kwalitatieve & informatieve & constructieve video’s .
Mijn rol zit hiermee ook wat tussen creator / media , maar voor mezelf is alles wat een showcase die me laat netwerken met merken (fotograaf/videograaf)
Anyway, ik volg het hier wat op het forum en probeer nuttig te zijn Als jullie vragen hebben of horloges die je ziet passeren op men feeds. feel free to ask.
Je kan men werken vinden op youtube en instagram.com als “bowlofsalmon”
(meteen al een strike omdat ik links plaats … )
En enkele … euhm “plaatjes” zoals jullie het hier graag noemen
Greets,
Tom