Welkom Tom, leuke verzameling ondertussen!
Stiekem heel jaloers op de prachtfotos die je maakt.
Je hebt een volger bij!
Grtz M.
Welkom Tom, leuke verzameling ondertussen!
Stiekem heel jaloers op de prachtfotos die je maakt.
Je hebt een volger bij!
Grtz M.
Welkom en gave horloges Heb je
Welkom in de community.
Zeer mooie plaatjes ook.
Geniet van je horloges
Welkom hier
Welkom aan boord, ik heb zelf je YouTube-kanaal pas onlangs ontdekt (en ja, ik ben geabonneerd ). Je bent goed bezig, aan de kwaliteit van de videos kan menig kanaal met meer abonnees nog een puntje zuigen.
Veel plezier hier!
Welkom! Mooie aanwinst voor het forum
Van harte welkom Tom
Prachtige horloges én foto’s!
bedankt man. we doen ons best. jammer genoeg is dat geen garantie op een audience aangezien de meeste video’s héél specifiek zijn
Dat begrijp ik ook. Er is een reden dat veel creators proberen het algoritme gunstig te stemmen door te pas en (vooral) te onpas Rolex te noemen… Fijn dat jouw kanaal dat niet doet.
Welkom op het forum
Horloge-influencer?
Welkom op HF Tom. Je maakt prachtige foto’s, mijn complimenten. Post maar veel en vaak
Welkom! Volg je al een tijdje op zowel Instagram en YouTube😁 mooie foto’s en interessante video’s!
Welkom Tom Salmon …de foto’s zijn geweldig, YouTube kanaal zal ik eens opzoeken nog
Welkom Tom, leuk om je op het forum te zien! Ik zie jouw content graag voorbijkomen op insta en YouTube. Volgens mij hebben wij ongeveer tegelijk een TH glassbox aangeschaft, dus extra leuk om daar content van te zien. Veel plezier hier!
Welkom bij je nieuwe verslaving
Welkom Tom,
Mooie collectie, die Tag Heuer is echt
Welkom Tom!