Veel plezier op HF Tom
Welkom, Tom!
Welkom Tom, inspiratie genoeg hier op het forum. Je wishlist zal er niet kleiner op worden door hier te vertoeven
Welkom op HF Tom. Geniet van je persoonlijke horloge reis
Welkom op ons mooie fotum.
Welkom op het forum Tom!
Welkom Tom, veel leesplezier hier
Van harte welkom, en de vraag of het bij deze horloges gaat blijven kunnen wij wel beantwoorden, gaat je niet lukken!
Welkom!!!
Welkom Tom, op dit leuke en actieve forum .Veel plezier alhier
Welkom…
Welkom Tom!
Welkom op HF, Tom en ik ben ook wel benieuwd naar (plaatjes van) de Seiko’s die je nog hebt en uiteraard de BB36.
En ja, ik heb ook nog wel wat
Squale noem je zelf al. Mag inderdaad ook niet ontbreken, als het over duikers gaat.
Maar je zegt ook
te willen.
Ik zou dan zeker even kijken naar de nieuwe TAG Heuer Carrera Glassbox. Deze is een mooie 39mm, heeft een in-house uurwerk met maar liefst 80 uur PR, 100 WR, een bol saffier, dus is behalve erg fraai, ook erg praktisch. Dit gecombineerd met het feit dat dit merk aan de wieg stond van de automatische chrono en een indrukwekkende heritage heeft op het gebied van (motor)sporttiming, maken dit m.i. een heel mooie keuze!
Dit model is er in meerdere uitvoeringen.
Welkom !
Welkom Tom op het enige echte forum van polssieraden!!!
Welkom!
Welkom Tom en gefeliciteerd met de reeds aanwezige collectie. Formex staat bij mij op het interessant lijstje
Tips, ehh
Kopen wat je leuk vindt en je niet te veel laten leiden door anderen.
Mijn valkuil is dat ik veel leuk/mooi vind. Helaas geen oneindige geldboom. Dus ik probeer nu een koers/doel bepalen en daar aan vast te houden.
Geniet van je horloges!
Welkom Tom
Welkom hier.