Even voorstellen: Ton

Welkom…:+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom😃

Hartelijk welkom!

Mooi verhaal en je eerste zelf gekochte horloge (Lorus) is dezelfde als mijn eerste zelf gekochte horloge (in een andere kleurstelling weliswaar). Heeft veel te lijden gehad maar gaat nooit meer weg om sentimentele redenen.

1 like

Wat leuk om te horen en zien! Ik snap het helemaal, die moet je zeker weten houden. Jij past de originele band nog zo te zien… :+1:

1 like

Welkom! Motorsport en horloges zijn een mooie combi. Herkenbaar :slight_smile:

Thnxs. Klopt, maar dat is wel een echt rammelding geworden (het horloge is nu met pensioen maar heeft meer dan 23 jaar dagelijks om de pols gezeten)

Welkom!

Het spijt me geweldig, maar dat ding lijkt in niets op een Daytona. En dat is maar goed ook. Mooi chronograafje, het onderste big eye register is tof, de pushers zijn veel mooier en ook de opgelegde numerals zijn leuk. :+1: De Daytona doet me minder dan niks, zeker ook omdat die 20 jaar lang gewoon op een Zenith El Primero uurwerk was gebaseerd, maar dan zonder de mooie Zenith kasten. :slight_smile:

7750? Tenminste, als je naar chronografen kijkt? Niks mis mee toch? Of? gebruiken ze wat anders? Neem nu dit:

Prachtig toch? En een 7753 is inmiddels bom-proof. Maar goed.

Ben benieuwd. Zenith El Primero? Speedy? Portugieser?

Het is geen oorlog en vrede, ik vond het leuk, maar wat kort. :slight_smile:

Haha, bedankt voor je leuke reactie. Je hebt helemaal gelijk, het is ook een soort van panda, daar houd het wel op, en dat bedoelde ik eigenlijk ook.

Die opmerking ging niet over de chrono variant bedenk ik me nu, weet de details eerlijk gezegd ook niet meer. Het was meer een moment dat ik me verder ging verdiepen wat er nog meer allemaal is. Valjoux 7750 inderdaad niks mis mee lijkt mij, geen ervaring mee zelf. Wel dik, dat ging me ook tegenstaan aan de meeste automatische chronografen. Dat heb ik voor nu even laten schieten. Ik heb ondanks mijn lengte vrij bescheiden polsen. Wel prachtige opties die je noemt!

1 like

Welkom ton,

Heel benieuwd naar je nieuwe aanwinst.
Ook bij mij is de autosport jaren lang een hobby geweest, maar inmiddels (gelukkig/helaas) niet meer.
Veel plezier hier!

1 like

Welkom Ton en een leuke intro!

1 like

Welkom!

Welkom :slightly_smiling_face:

Welkom Ton op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Zoals gezegd, een leuke intro. Goede schrijfstijl, waardoor het makkelijk wegleest.

Slim, die cliffhanger :wink:
Genoeg interesse gewekt in ieder geval!

Een mooie tijd hier toegewenst.

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

Van harte welkom in ons midden Ton!

Welkom hier.

Welkom! En cliffhangers zijn altijd leuk!

Welkom, je hebt ons nieuwsgierig gemaakt.