Hi, na al een tijdje dit forum te hebben bezocht, toch maar lid geworden, om ook gerichte vragen te kunnen stellen. Ik ben pas sinds een aantal maanden gepakt door het horloge virus, waar ik echt van opkijk. Ik was lange tijd van mening geen horloge nodig te hebben of er niet zoveel belang aan te hechten. Totdat ik er echt eentje nodig had voor mijn werk ( erg tijd gebonden ) en nu is er geen weg terug ben ik bang. Als ik zo rondlees zie ik wel dat ik van een andere tier ben, mijn horloges zijn rond de 100,- met sinds kort een uitschieter naar net onder de 300,- . Ik zou het niet durven iets duurder om mijn pols te hebben. Desalniettemin vind ik het heerlijk naar andere horloges te kijken en er meer van te weten te komen.
Sorry voor dit lange verhaal ik wilde eigelijk alleen " hallo" zeggen
Welkom Trespa ! Rustig aan beginnen, het gaat allemaal vanzelf ik wil graag een Longiness Spirit Zulu Time, fantastisch horloge maar ik zou deze niet durven dragen want bang voor krassen Dat gezegd hebbende, veel plezier hier !
Veel plezier met je nieuwe passie!
Wellicht ga je qua prijs-range nog je grenzen verleggen. Zo niet, ook helemaal prima. Er zijn genoeg mooie klokjes voor 100 euro!
Hoi Trespa, Welkom hier! Of je voorkeur duur of betaalbaar is, groot of klein, mechanisch of quartz, doet er allemaal niet niet toe. Hier hebben we gemeenschappelijk dat we allemaal dezelfde hobby/dezelfde passie hebben.
Welkom Trespa en gewoon genieten. De bulk van mijn collectie bestaat uit vintage horloges die tussen de 50-100 euro gekost hebben, met 1 uitschieter. Helemaal niks mis mee dus en niet iedereen hier heeft een kluis vol met Rolexen