Beste forumleden, ik zwerf al een tijdje rond op dit interessante forum en dan is het wel zo netjes je even voor te stellen. Bij dezen dus! Mijn naam is Eric en ik heb al sinds de jaren 1990 een bovengemiddelde interesse in o.a. horloges. E.e.a. begon met de aanschaf van een Omega Speedmaster Professional, later aangevuld met wat meer horloges, o.a.diverse Oriënt divers (vind Oriënt gewoon een mooi merk met goede geschiedenis en prima uurwerk), Breitling B1 (lekker stoere pilotenklok zonder blingbling), maar bv ook een Junghans Max Bil Chronoscope. Qua merken heb ik geen specifieke voorkeur, een model moet me aanspreken en het merk moet ook echt een horlogemerk zijn. De boetiekmerken doen me dus niets. Als er nog iets uit het hogere segment op mijn lijstje staat, is dat Grand Seiko. Ben nu op vakantie en heb, als souvenir, een Seiko Presage aangeschaft; deze stond al een tijdje op mijn bucketlist. Ik heb een fotootje bijgevoegd. Rest mij jullie te danken voor de moeite dit epistel te lezen en we komen elkaar wel weer tegen op dit mooie forum!
Welkom. Mooie Seiko. Veel plezier hier.
welkom
leuk dat je die dan kunt afvinken
Welkom hier bij HF !
En wat staat er nu boven aan?
Welkom … mooie seiko’s
Welkom en veel plezier op het forum. Groet vanuit Twente
Welkom op HF Eric. Als mede Tukker waardeer ik je HF naam enorm
Welkom en groetn uut twente
Welkom !
Welkom bij de club Eric
Welkom hier!
Welkom en veel leesplezier
Welkom en fijne vakantie
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier en natuurlijk ook een mooie vakantie!!
Welkom bij je nieuwe verslaving
Welkom op HF en benieuwd naar de rest van de verzameling. Plaatjes vinden we altijd leuk!
Welkom op dit leuke en leerzame forum, Tukker! Je smaak weerspiegelt m.i. ook de no-nonsense mentaliteit van de streek. We hopen snel weer wat nieuwe aanwinsten van je te mogen bewonderen; misschien wel één van je streekgenoot uit Ootmarsum?
Van harte welkom Eric
Welkom! Leuke verzameling heb je al. Veel plezier!