Goedemiddag!
Ik lees al een tijdje mee en heb al een tweetal horloges gekocht via HF, maar ik had me nog niet voorgesteld, dus dat wilde ik hierbij maar eens doen.
Mijn naam is Pim, ben tweeëndertig jaar, getrouwd en vader van een dochter. Altijd al interesse in horloges gehad (door mijn opa, die klokken/horlogemaker was) en door het vele thuiswerken/lockdown maar eens als extra hobby erbij gepakt (naast mn oldtimer, het maken van custom 1:64 schaalmodellen en andere hobbies).
De verzameling bestaat momenteel uit een vintage Omega (die niet loopt, heeft in 2018 wel service gehad dus ik gok batterijtje vervangen) DeVille, wat verschillende Seiko’s, mijn favoriet de Orient President en nog wat horloges.
Het plan is om indien mogelijk nog een meer stalen Orient President/Seiko SNXJ te vinden (of goud met witte/gouden wijzerplaat) en om een Omega Speedmaster erbij te kopen. Het stipje op de horizon is een Rolex DJ, maar budget-technisch is dat nog een eind weg. Heeft ook geen haast, alles op zijn tijd.
Wellicht tot ziens en leuk om al jullie expertise en enthousiasme te zien op dit forum!