Even voorstellen: vanLunteren

Goedemiddag horloge liefhebbers,

Ik lees onderhand al een aantal weken met veel plezier mee hier op het forum. Vind het nu wel tijd om me even voor te stellen.

Ik ben Guido, 43 jaar en kom uit het mooie Zeeland.
Heb vanaf een jonge leeftijd al een lichte fascinatie wat horloges betreft sinds ik de oude Seiko kinetic van mijn vader kreeg. Een oud versleten ding maar vond het machtig mooi hoe hij met wat beweging bleef werken .
Sindsdien zijn er al het één en ander aan horloges voorbij gekomen bij me.
Mijn huidige “collectie” (mag eigelijk geen naam hebben) bestaat uit:

Bulova 96A205 CURV
Deze gebruik ik dagelijks

Christophe Duchamp Raidillon
Puur gekocht omdat hij er leuk uitzag en een Seiko binnenwerk heeft. Betrouwbaar zou je zeggen.

Seiko Premier kinetic
Toch een jeugd dingetje denk ik.

In de tijd dat ik hier heb mee mogen kijken begin je toch een beetje enthousiast en misschien een beetje hebberig te worden. Dus een lijstje met horloges die misschien ooit eens mogelijk zijn wordt steeds groter. (Laat het de vrouw maar niet horen)
Ben erg gecharmeerd van de Omega Seamaster deep sea, Tudor Black Bay en de Tudor Pelagos. Dus we weten waar we komende tijd voor sparen.

62 likes

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF Guido. Geniet van je persoonlijke horloge reis :+1:t2: Tudor is altijd goed :grin:

1 like

Welkom bij de club Guido.

1 like

:point_up::point_up::point_up::point_up: mooi
En welkom !!!

1 like

Welkom Guido, succes met je ambitieuze wensen! :+1:

1 like

Het is ook “of” en niet “en”. Zijn qua kosten nog goed bereikbare horloges.

1 like

Van harte welkom Guido :+1:

1 like

Welkom en mooie horloge’s :wink:.

1 like

Welkom op dit gezellige forum!

Veel leesplezier!

1 like

Welkom op HF, goede smaak qua wensen heb je in ieder geval :grinning:

1 like

Welkom op het forum! :hugs::pray:t3:

1 like

Welkom Guido!:+1:

1 like

Ontzettend welkom, hier, Guido! Mooi dat je er bent. Bij de club van horloge liefhebbers.

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom, Guido! Een verzameling heb je al snel als je meer hebt dan functioneel vereist is. Definitie kun je strategisch verantwoord kiezen. Veel plezier met je horloges, plannen & hier op het forum!

1 like

Guido, welkom op HF!

1 like

Welkom hier, enjoy!

1 like

1 like