Even voorstellen vanuit België

Welkom!

1 like

Welkom :partying_face:

1 like

image

1 like

Welkom en veel plezier toegewenst op dit leuke en inspirerende forum :+1:

1 like

Welkom Sebastiaan.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.

1 like

Welkom op het forum !!

1 like

Welcome to da club, Sebas! :wave:t2:

1 like

Van harte welkom op dit prachtige forum!

1 like

Welkom :white_check_mark:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

1 like

welkom-home

1 like

Nou Chris, ik betrap jou er ook regelmatig op…

Steek de hand in eigen boezem…

Wie zonder zonde is werpe de eerste stee- oh wacht

welkom

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom, mooi verhaal en mooie horloges. Wat wil een mens nog meer op een mooie zondag. Veel plezier alhier.

1 like

De harde strijd, tegen tegen het verengelsen van onze mooie gedeelde taal, ga ik dagelijks aan met mijn tienerzonen, gelukkig in een alliantie met mijn vrouw. Hoewel ik me er soms zelf op betrap en tegen zondig in de professionele omgeving. Deze invloeden zijn dan ook een natuurlijke evolutie van de taal.

Mooi in hun eenvoud en subliem in hun detail en afwerking. Toen ik de horloges uit de service ging ophalen bij de AD toch eens naar hun collectie GS staan kijken.
Wel nadat de eigenaar me eerst naar een achterkamertje had gelokt omdat hij zo fier en trots was dat ze juist Glashütte Original hadden binnengehaald en de eerste levering juist hadden ontvangen. Heb daar even in alle exclusiviteit hun verschillende modellen mogen aanschouwen voor ze de etalage ingingen. :star_struck:

Ik deel je zwakte. Met Victor Horta in België hebben we een mooi voorbeeld.

Een gezonde 18 en nog wat cm

En bij deze een kleine foto ervan van eerder deze week op een saaie avond

2 likes

Ik zou het op geen andere manier willen.

1 like

Thanks landgenoot. Het krijgen van een horloge als (plechtige) communie zat er toen wel goed ingebakken in de Vlaamse cultuur :slight_smile:

1 like