Even voorstellen vanuit Zeeland

Goedenavond,

Na een lange tijd te hebben meegelezen,
Is het wel zo netjes me even voor te stellen.

Ik ben Jeroen, 28 jaar oud.
Woon in Zeeland en ben werkzaam in de reclame,
Paar dagen in de week voor de baas, en sinds dit jaar de sprong gemaakt, ingeschreven en een paar dagen in de week voor mezelf bezig onder de naam de Letterzetters.

Ben erg druk met werk bezig, diverse hobby’s hebben moeten wijken, maar de passie voor horloges zat er al vroeg in en is altijd gebleven.

Ben onderhand in het bezit van een handje vol fashion brand horloges, allen nieuw aangeschaft.
Die qua smaak, uiterlijk erg uiteenlopen.
Beetje zoekende naar wat mijn ultieme horloge moet/zal zijn.

Ik vond zo een anderhalf jaar geleden,
Dat het tijd werd om mijn zoektocht naar mijn “ultieme” horloge te verbreden en eens een vintage, gebruikt horloge aan te schaffen van een wat beter aangeschreven merk.

Na veel zoeken en vergelijken had ik mijn focus al wat specifieker gericht op een jubilee bracelet.
Dagelijks zat ik (tot ergernis van m’n partner) op chrono24 het internet af te struinen, maar hij zat er nog niet tussen.

Per toeval op dit forum terecht gekomen en daar werd al vrij snel een Heuer 980.006L aangeboden.

Kende het specifieke model niet ben me een beetje gaan inlezen,
Waarna ik erachter kwam dat dit horloge vanwege zijn korte productietijd, en het feit dan je eigenlijk wel kan stellen dat deze Heuers de laatste zijn voor de overname van TAG.
Was mijn interesse gewekt.

Mijn collega is in het bezit van een TAG Heuer Link en een Rolex submariner,
De sub vind ik geweldig… De Link met de specifieke band kan ik minder waarderen.

Zou deze Heuer dan wel wat zijn?
Of toch de gok wagen en verder zoeken naar een datejust / sub mariner mix die waarschijnlijk een stuk duurder zal uitvallen.

Toen ik nogmaals op het forum keek zag ik dat de advertentie omhoog was geplaatst en de vraagprijs was verlaagd,
Knoop doorgehakt, in contact gekomen met Ghentwatch en er savonds nog omgereden.

Heb het horloge bij Fabery in Goes (oa tagHeuer verdeler) laten voorzien van een nieuwe batterij, schoonmaak en lichte polijst beurt.

En sindsdien alleen snachts nog afgedaan… :wink:
Loopt super en ben er nu 2 maanden later nog steeds zeer tevreden over! :+1:t2:

Bedankt voor het lezen en als ik zo nu en dan eens wat van me laat horen heb je er een beetje een beeld bij!

Met vriendelijke groet,

Jeroen.

De Heuer 980.006L

Armani

Invicta

Thomas Earnshaw

7 likes

Mooie Heuer, welkom op HF :thumbsup:

Welkom :grinning:

Welkom. Mooie Heuer!! De rest zou ik opruimen. En hier nog lekker wat anders bijkopen :wink:

1 like

Welkom hier!

Welkom op dit illustere forum!

1 like

Welkom!

Welkom, de Heuer is een mooie aankoop.

Welkom! Mooi horloge die Heuer!

Welkom !!!

Beste Jeroen,

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom :clap:
Veel plezier hier.

Pieter.

Mijn beste,

Jeroen, van harte welkom binnen de gelederen van dit maatgevende HorlogeForum!!
Een ruimhartige introductie heb je,
met een paar fraaie horloges.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooie Heuer!

Welkom👍

Welkom!!

Wilkom heuer!

Welkom! En eens !! Heuer houden. Rest kan niet in de schaduw staan :slight_smile:

Welkom Jeroen,
Veel plezier hier. Er valt veel te lezen, veel te leren en veel centen kwijt te raken :wink:
Fraaie Heuer en je had al wat meegelezen dus het oordeel over de andere horloges voelde je al aankomen.
Never mind, als jij ze mooi vind (en dat doe je anders had je ze niet aangeschaft) gewoon houden en met veel plezier dragen.