Even voorstellen, veel te laat! mijn excuses

Hallo allemaal,
Ik ben niet nieuw op dit forum. Het is er gewoon nog niet eerder van gekomen om mij voor te stellen, maar ik ben blij dat ik nu de tijd heb gevonden om dat te doen.

Ik ben al vele jaren een enthousiaste horlogeliefhebber. Mijn interesse in horloges begon in tijdens mijn tienerjaren denk ik… met diverse Swatches en een Festina. Deze hielden het niet lang uit en iedere keer kwam er een nieuwe. Toen was het een aantal jaren stil met wat smartwatches tot gevolg. Na een klein incident met een kapot glas van een Apple watch was ik helemaal klaar mee. Terug naar de echte horloges, en zo van een Seiko naar een Stowa, en inmiddels Omega, JLC, Damasko en wat andere merken. Ben ik met 10 horloges zover dat dit het eigenlijk wel zo moeten zijn.

In de avond uren besteed ik voor het slapen gaan mij tijd op YouTube, en val in slaap met Teddy of TGV😊

Zomaar wat foto’s uit het verleden:

De Seiko waarmee mijn liefde weer herboren werd.

De niet te repareren Apple Watch van een paar weken oud:
Waar mijn periode met Smartwatches eindigde.

Een voor mijn polsen veel te grote kanjer:

De Damasko, waarvan ik spijt heb deze verkocht te hebben:

Het leven gaat verder, en zo ook de collectie, zo komt er wat en gaat er wat.

Tot later!

En geniet van de hobby

80 likes

Oh bovenstaande horloges zijn dus verder, mijn huidige collectie show ik nog wel eens:)

2 likes

Welkom Lars :partying_face:

Dit maakt nieuwsgierig :smirk:

3 likes

Welkom! Dat is al een mooie collectie :heart_eyes:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom op het forum :hugs::pray:

1 like

Nou, niet meer welkom hoor. Je weet waar de drank staat, neem mij een whisky mee. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, mooie Seiko. Veel plezier hier.

Welkommmmmmmmm

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Lars :+1:

1 like

:raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4:!

1 like

Welkom Lars bij jouw actieve periode op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie!

Een mooi vervolg hier toegewenst!

Oh ja,

zijn altijd

Dat is dan ook gelijk het moiie eraan.

1 like

Nou, ik ga je niet verwelkomen Lars, je bent al langer lid dan ik. Dus, aangenaam en fijn je te leren kennen.

1 like

Ah, daar ben je. Alsnog welkom :+1:

1 like

Alsnog welkom op HF, Lars!

1 like

Een voorstelrondje met cliffhanger! Wel spannend zo :wink: Kijk uit naar de foto’s van de huidige modellen!

1 like

Welkom en ik ben benieuwd naar je huidige collectie!

1 like

:wave:

1 like