Even voorstellen: Vimes

Beste forumleden. Ik lees al geruime tijd mee op het forum en vond het nu wel eens tijd worden om een account aan te maken en even gedag te zeggen. Ik vind van alles mooi, van Rolex tot Invicta maar vanwege de omvang van mijn beurs heeft Seiko wel een streepje voor. Ik ben mij op dit moment aan het oriënteren op mijn eerste aanschaf van een mooie automaat. Ik geniet dagelijks van de uitgebreide discussies en de hier aanwezige kennis. Ik hoop hier een zinnige bijdrage aan te kunnen leveren.

22 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bienvenue!

1 like

Welkom Samuel en veel plezier op ons Forum.

1 like

Welkom @Vimes veel plezier hier! En welke seiko zou het worden?:grin:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

Beste Samuel,
welkom op HF!

Samuel, welkom op het forum

Welkom🙋‍♂️

Ik ben er nog niet uit. In ieder geval een lichte dial zoals bij een SARB035 maar een klassieker model zoals een SRPC83J1 vind ik ook bijzonder mooi. Het vervelende is dat ik er maar 1 kan kopen maar er wel 20 kan noemen die ik heel mooi vind.

Welkom bij de club.

Welkom! En een leuke forumnaam :smiley:

Edit: net je profiel bekeken :smile: :sunglasses: :+1:

1 like

Ik zal je straks wat foto’s sturen van de 035 die zou vandaag toekomen​:face_with_hand_over_mouth::grin:

1 like

Van harte welkom hier, Samuel. :slight_smile:

Bedankt voor jullie welkom. Enkelen hadden het al gezien; in het dagelijks leven reageer ik op Willem maar ik ben een enorme fan van de werken van Terry Pratchett en heb een van zijn hoofdpersonages geadopteerd als forumnaam.

1 like

Welkom, Samuel en nog heel veel plezier op HF.

welkom hier

Welkom

Welkom!